We zijn gearriveerd

2 september 2014 - Rotterdam, Nederland

Het had wat voeten in de aarde maar we hebben ons kamp opgeslagen in Rivanazzano, 4 km van de plek waar het allemaal moet gaan gebeuren. 1282 km hebben we achter de rug, 1 omleiding bij Eindhoven en1 keer niet geluisterd naar Toos. De regen klaterde er lustig op los de laatste 400 km op de 1e dag. De 2e dag hadden we 400 km op het programma en dat was een hele mooie rit door Zwitserland en de Alpen. We vertrokken in 12 graden en regen om te eindigen aan de andere kant van de bergen in 25 graden en zon. Sky vertoont inmiddels diva gedrag, als dat maar goed komt. De Italianen bij de grens heten je nu niet echt welkom en tolwegen in Italie zijn een attractie op zich. Maar hier in het dorp zijn wij de attractie...... Toeristen. Iedereen is aardig en behulpzaam, men spreekt geen Engels maar met hand- en voetwerk komen we waar we willen. Het dorpsplein komt zo uit de film, je zou zomaar mee willen spelen. Verder is het weer fantastisch, 30 graden. Als ik nu mijn benen maar in de 2e versnelling krijg vanaf donderdag......

Genoeg blabla nu, de rest komt nog wel als ik jullie tref. Donderdag training en veterinaire keuring en dan vrijdag de 1e ronde voor het echie, ik meld me tegen die tijd weer.

Ciao

1. Simone:
    2 september 2014
    You, go girl!!! Je kan het!! Maar wat je/ jullie ook gaan doen, gewoon trots op je,dat je zover bent gekomen!!! Dikke knuf xx
  2. Sim Coenradi:
    2 september 2014
    Dat diva gedrag heeft Sky niet van vreemde. Geintje. Succes van de week. Wacht met smart op het vervolg.
  3. Annette van der Ent:
    2 september 2014
    Mooi fijn dat je goed bent aangekomen! En die benen zijn vanaf donderdag gewoon in top vorm! En sky is gewoon alvast aan het oefenen voor op het podium. Veel succes.
  4. Marianne Schep:
    3 september 2014
    Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen en met die benen komt het ook wel goed! Sky weet dat ie alleen met de juiste verzorging kan en zal presteren, dus ja...., dat zal ie je even laten weten, hahaha!! Veel succes donderdag en vrijdag!
  5. Monique:
    3 september 2014
    Fijn dat jullie goed aan gekomen zijn.En succes voor donderdag dan komt het vrijdag ook helemaal goed
  6. Ellen en Wim:
    3 september 2014
    Ondanks tegenwind toch op de plaats van bestemming,voor het weer had je ook thuis kunnen blijven.Veel succes met alles
    wat jullie doen,ook de groetjes aan je vader.Good Luck
  7. Marja:
    3 september 2014
    Alle kampioenen vertonen diva gedrag, dus dat komt zeker goed. Ik wordt een beetje jaloers van die filmset, zie het helemaal voor me. Neem gewoon met Sky de hoofdrol voor je rekening... Kijk uit naar het vervolg van je verhaal. Veel succes!
  8. Nellie en John:
    3 september 2014
    Sarah slapen jullie goed uit en geniet van de omgeving !! Als sky zulk gedrag vertoond, zal die het niet van je buren hebben haha. Dus als je elkaar niet verstaat, begrijp je elkaar beter [die moet ik onthouden] Veel mooie momenten en op naar the best !! Liefs Nellie en John !! groetjes aan Leo !!
  9. Corry:
    3 september 2014
    Mooi dat jullie het lekker hebben en goed zijn aangekomen. Sky vertoont gewoon vakantiegedrag en dat komt weer helemaal goed hoor, gewoon lekker genieten en die beker in je aanhanger.

Groetjes
    John en Corry
  10. Richard van Amen:
    4 september 2014
    Hoi Sarah, Wat een ambiance ! Lijkt mij een mooie stimulans voor jou en Sky om goed te presteren. Succes de komende dagen. Groet, Richard.
  11. José:
    4 september 2014
    Hoi Sarah, veel succes jullie morgen. Geniet ervan, dat is het belangrijkste! Groetjes José. Ciao
  12. Anita:
    4 september 2014
    Wat goed om te lezen dat jullie er zijn. Dat had ik natuurlijk ook al gezien aan de foto van de jaloers makende ijscoupe die je had gestuurd. Heel veel succes vandaag en morgen. Dikke kus voor de diva