All good things come to an end

27 augustus 2018 - Rotterdam, Nederland

Beste supporters,

Gisteren was een mooie, lange en emotionele dag. Ons parcours ging, op wat vertraging op de slaom na, goed. Sky was een beetje sloom want ze moest ook vroeg op en vroeg in actie komen, dat is niet echt haar hobby. Ik vond het wel fijn dat ze wat traag was want het was een lang parcours, zo kon ik het ook een beetje bijbenen. Tot mijn verrassing vond de speaker het nodig om bij de finish te melden dat dit ons allerlaatste rondje in de Agility was (de coach had dat verklapt), het publiek ging daardoor harder en langer klappen, tja toen sprongen de tranen in m’n ogen en toen een aantal in het team ook nog eens Sky bedankt gingen zingen hield ik het niet meer droog. Enige tijd geleden heb ik besloten om te stoppen met Agility, Sky is inmiddels 11 en mij kost het steeds meer moeite om mee te lopen, op tijd de juiste aanwijzingen geven etc, Best frusterend, vandaar. Uiteraard afscheid nemen van je team en van een leuke periode en er werden er ook nog kadootjes gegeven dus de traantjes kwamen regelmatig terug. Verder was het een lange dag, de closing cermony was langradig. Straks gaan we terug naar huis.

Hiermee komt er ook een einde aan deze verhaaltjes. Ik wil jullie bedanken voor alle jaren support, het was leuk en fijn om een steuntje van het thuisfront te hebben dat heeft ook steeds gemotiveerd.

Goodbye, team Sky

stuiteren op de wip       ik ben echt moe

1. Linda:
    27 augustus 2018
    Lieve Saar, wat moedig van je om dit zo te delen. Als ik mij in jouw probeer te verplaatsen kan ik mij voorstellen dat dit je verdrietig maakt. Het is je passie en samen met je meisje heb je altijd zo je best gedaan en t zo fantastisch gedaan daardoor!
    Maar he koppie omhoog he, want jullie kunnen beiden terug kijken op een super bijzondere tijd waar je zo trots kan zijn op je zelf en op haar! Team Sky is misschien gestopt maar de herinneringen leven voort in je hart! Toppers, ben trots op jullie! Dikk kus
  2. Carien zuijderwijk:
    27 augustus 2018
    Ha Sarah, wat een emotionele laatste optreden van jullie op de Agility!
    Hoe trots kun je zijn op Sky en zeker op jezelf...!! Je hebt dit samen mogen en kunnen bereiken. Jullie gezamenlijke inspanning de afgelopen jaren heeft je heel veel mooie en dierbare momenten opgeleverd, en laten we vooral je lieve vader niet vergeten ! Zijn steun in inmisbaar voor je! Wij zijn trots op jullie ! Goede thuisreis, lekker uitrusten en hopenlijk tot heel vlug ! Lieve groeten, ook aan je Pa, van Carienen Piet xx en dikke knuffel voor Sky !
  3. Margreet van Hoorn:
    27 augustus 2018
    Lieve Sarah, wat een emotioneel verhaal inderdaad. Ontroerend en dubbel. Woorden schieten me te kort. Wat ontzettend jammer dat jullie gaan stoppen, maar wat goed ook dat je die beslissing neemt om samen met Sky en je Pa met pensioen te gaan. En tegelijkertijd is het jammer en valt het niet anders te omschrijven zoals je zelf deed met `All good things must come to an end` .... en dan nog wel in the U.K. ... Ik hoop dat jullie nog vaak zullen kunnen trainen en blijven genieten van de sport, ook als er minder druk achter staat !
    Veel sterkte en veel liefs, Margreet
  4. Carolien:
    Hoi Sarah,
    Wat jammer. Sterkte. Groetjes Carolien (je oude yoga maatje)
  5. Patricia:
    Lief team Sky!
    Wat een tijd hebben jullie gehad, de herinneringen raken jullie niet meer kwijt. Wij raken wel ontzettende lieve mensen kwijt. Ik moet dat wel zeggen met tranen in mijn ogen. Je verhaal is zo herkenbaar ik maak het steeds weer mee. Ik snap jou tranen en ik denk dat er nog wel wat gaan volgen. Blijf je nog wel in contact als je er weer tegen kan. Helemaal zijn we jullie dan niet kwijt.
    Je hebt de juiste beslissing genomen een zware maar een juiste. Twijfel daar niet aan. Geniet nog lang van elkaar. Ik hoop dat jullie een veilig thuis komen hebben. Flink rusten en dan alles de revue laten passeren.
    Een dikke knuffel voor een fantastisch team!! En echt ik ga jullie missen. Liefs Patries en Henk natuurlijk ook.
  6. Tamara:
    27 augustus 2018
    Lieve Sarah, door de drukte heb ik al je verhaaltjes dit keer in 1 keer gelezen. Was weer leuk om alles op afstand toch mee te maken. Jullie hebben het goed gedaan en ben trots op jullie allebei.
  7. Marianne van Oeveren:
    Lieve Sarah,
    Jammer dat het voorbij is, zoveel mooie jaren, maar ook mooi om op terug te kijken. Sky alweer 11 jaar, wat vliegt de tijd toch!
    Na alle vakanties van iedereen snel weer afspreken!
    Dikke kus, Marianne
  8. Guus:
    27 augustus 2018
    Hoi. Emoties horen bij de sport hè. Je hebt gelukkig aan jullie reizen veel mooie herinneringen en vrienden overgehouden. We gaan er samen voor zorgen dat Sky een leuk pensioen gaat beleven. X Guus
  9. Richard van Amen:
    27 augustus 2018
    Hoi Sara, wat een moedig besluit maar je hebt het moment zelf kunnen kiezen. Team SKY heeft een prachtige periode meegemaakt en je kunt trots zijn op al jullie prestaties. SKY en zeker ook jouw vader hebben, net als jij, goud verdient. Koester de mooie momenten en blijf genieten met een gepensioneerde SKY. Groet, Richard en Annelies.
  10. Ad de Bruin:
    27 augustus 2018
    ... Maar Sky woont nog bij jou, met zijn 11 jaar is hij nog levenslustig, vrolijk een echt maatje. En dan Leo, al lang geleden 11 jaar geweest en hij is er ook nog steeds bij. Dit zijn gedachten om te koesteren!
    Wat fijn dat jullie met elkaar zo'n mooie week hebben gehad.
    Bravo Team Sky!!
  11. Monique:
    Hoi Sara, Leo en Sky,
    Wat een emotioneel bericht. Bij Marvin en mij kwamen ook de tranen hoor. Maar je heb mooie herinneringen om op terug te kijken. En samen nog na genieten. Liefs en groetjes
  12. Yvonne Tulling:
    27 augustus 2018
    Hoi Sara , een heleboel emoties die aan je voorbij gaan,daar moet je even van slikken.Koester de mooie momenten. Een goede reis terug en dan heerlijk uitrusten voor jullie alle drie. gr van ons beide met een dikke knuffel.
  13. Ellen:
    29 augustus 2018
    Lieve Sarah! Wat kan even janken toch heerlijk zijn. Moedige beslissing, maar jullie hebben heel wat bereikt. Na hard werken is her goed rusten. Ik denk dat er een afscheidstaart moet komen; je zal er even op moeten wachten (marathon, full-time klus), maar ik zal het niet vergeten en je hoort me!
  14. Anita:
    31 augustus 2018
    Hallo Team Sky, ik kan me helemaal voorstellen dat het heel erg emotioneel was. Nu ik dit lees schieten mij ook de tranen in de ogen. Juist omdat ik weet hoe veel plezier jullie er altijd aan beleven. En het woord pensioen klinkt inderdaad ook niet lekker. Maar zoals eerder ook al iemand schreef: Sky is nog super levenslustig. Ik hoop dat jullie een goede terugreis hebben en je kunt terugkijken op fantastische jaren. Dat hebben jullie toch maar mooi geflikt. Liefs van Anita