Dag 2 (zaterdag)

30 augustus 2015 - Linz, Oostenrijk

Hallo allemaal,

Een beetje aan de late kant, maar ja het zijn ook drukke dagen. Gisteren was de 2e wedstrijddag en het was veel meer genieten dan de 1e. De spanning, zenuwen etc waren weg, vlak voor de start kwam dat wel weer terug maar dan op een gezond niveau. Gelukkig was het minder warm, slechts 34 graden... Pfffff. Het was dus weer lastig om de ene voet voor de andere te krijgen. Maar wat was Sky een toppertje en heeft zo haar best voor me gedaan. Aan de start maakte ze het spannend door alvast te vertrekken voordat ik positie in had kunnen nemen. Ik ben dus maar hard gaan roepen wat ze moest doen en volgens mij heb ik hier en daar ook richting aangegeven met m'n armen. En ze deed het gewoon allemaal. Bij hindernis 3 hadden we bijna een fout omdat Sky te vroeg was vertrokken en we zowat botsten, maar de keurmeester gaf die niet en zo kwamen we foutloos rond. We zijn als 4e geëindigd. Het was echt een super rondje en ik kan niet onder woorden brengen hoe trots ik op Sky ben, ze heeft zo haar best gedaan. Alsof ze wil compenseren wat mij niet meer lukt.

Morgen volgt het slot van dit avontuur.

1. Marianne Schep:
    30 augustus 2015
    Jij was trots op haar en zij op zichzelf aan de foto te zien !! Super gedaan allebei en wat fantastisch dat ze je zo aanvoelde. . Het zal geen pretje zijn met die hitte dus leken afkoelen in een lauw bad ! Heel veel succes nog en ik denk aan je .... Hoop dat het vandaag goed gaat ... dikke kus xxx
  2. Frits:
    Sarah
    Wat een belevenis weer en dat met die warmte heerlijk dat het toch allemaal zo goed gaat
    Veel succes nog
    Frits
  3. Annette van der Ent:
    30 augustus 2015
    Top! Super gedaan saampjes gefeliciteerd en geniet ervan!
  4. Carien zuijderwijk:
    30 augustus 2015
    Super Sky en Sarah !! Je hoeft je niet af te vragen of jullie een team vormen !! Sky heeft meer 1 (lieve) baas, en dat ben jij !! Als jij het ff niet kan corrigeert hij jou, en andersom. Klasse !!
    Veel succes en plezier verder xx
  5. Suzanne Dorrestein:
    Hoera!
    Goed gedaan Sarah & Sky!
    Hoera!
  6. Sylvia:
    30 augustus 2015
    Samenwerking volgens de wet van wederkerigheid. Helemaal top! Wat fijn te lezen dat het deze keer meer dan goed is gegaan! Gefeliciteerd en nog veel succes en plezier!
  7. Monique:
    30 augustus 2015
    Wat geweldig,jullie kunne trots op elkaar zijn.Wat een super team
  8. Debby:
    30 augustus 2015
    Ik ben zo trots jullie zijn toppers bedankt voor de gezelligheid ik heb genoten
  9. Marja:
    31 augustus 2015
    Super! Hartstikke goed gedaan. Heel veel plezier nog, geniet ervan!
  10. Guus:
    31 augustus 2015
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt Sarah. Ben trots op je. X guus
  11. Anita:
    Hey meis,

Wat een superteam zijn jullie toch! Perfect dat Sky het allemaal zo goed aanvoelt! Kan me helemaal voorstellen dat je helemaal trots bent! Ik ben het op jullie beiden!