Here we go again!

18 augustus 2018 - Rotterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Het is weer zover, team Sky gaat weer op reis om deel te nemen aan het jaarlijkse toernooi. Deze keer steken we over, zetten de auto op de trein en gaan naar Engeland. Huntigdon (140 km noord van Londen) om precies te zijn, daar is het toernooi en we wonen een week in een cottage in Fenstanton (10 km).

We hebben er weer heel veel zin in, morgenochtend gaan we op weg naar Calais en dan door de tunnel. Dus niet zoveel kilometers deze keer maar wel links rijden aan de overkant. We hebben dan eerst een paar vakantiedagen en donderdag begint het. Heel leuk dat we nu eens de andere kant op mogen reizen.

onze cottage

Best regards, team Sky

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carla De Bruin:
    18 augustus 2018
    Heel veel succes!
  2. Marja:
    19 augustus 2018
    Heel veel succes en vooral veel plezier! XXX
  3. Tamara:
    19 augustus 2018
    Heel veel succes en geniet ervan!!!
  4. Carien zuijderwijk:
    19 augustus 2018
    Ha Sarah, ik zat juist afgelopen week te denken dat je wel weer op reis zou gaan met Sky, en ja hoor, naar de UK.
    Wij wensen je, samen met Sky, heel veel succes én vooral heel veel plezier. Geniet van alles en iedereen om jullie heen ! Lieve groeten van Carien en Piet x
  5. Debby:
    19 augustus 2018
    Wij zijn al aan de overkant fijns reis en tot donderdag denk ik
    😘
  6. Marianne van Oeveren:
    Hi Sarah,
    Heel veel succes daar, zal best wel lukken!
    Hartelijke groetjes,
    Marianne
  7. Ad de Bruin:
    19 augustus 2018
    Wat een gaaf huisje! Veel voorpret toegewenst de komende dagen en veel succes natuurlijk tijdens de wedstrijd. Sky...go for it!! Groeten Ad
  8. Yvonne Tulling:
    19 augustus 2018
    Heel veel succes maar vooral genieten. Knuffel
  9. W.J.Delwell:
    19 augustus 2018
    Sarah en Sky,Uit ervaring weet ik nu,geniet van elk moment

samen met Sky.En veel succes daar, Wim Delwell
  10. Linda:
    19 augustus 2018
    Geniet ervan! You go girls!
  11. Susan warnas:
    19 augustus 2018
    Succes daar en veel plezier!!
  12. John S.:
    19 augustus 2018
    Heel veel succes en heel veel plezier go for it .

Corry & John S.
  13. Andrea:
    19 augustus 2018
    We zijn met Lucca veel in Engeland geweest. Zo fijn daar. Heel veel plezier en succes.

Groet, Jeroen Andrea en Milo onze nieuwe cockerpup
  14. Anita:
    19 augustus 2018
    Wat gaat de tijd ook snel zeg. Heel veel plezier en vooral genieten van Sky en de ervaring. Het gaat niet om presteren. Jullie zijn hoe dan ook kampioenen :-). Wat een leuke cottage zeg. Knufff voor Sky
  15. Bouke:
    Dag Sarah en vader en Sky,

Wat leuk dat ik weet mag meegenieten met jullie reis en ervaringen daar . Heel veel plezier en energie toegewenst. Gaan jullie er lekker van genieten? Ik ben benieuwd naar de verhalen.
    Lieve groet van Bouke
  16. Richard van Amen:
    19 augustus 2018
    Hoi Sarah, goede reis naar Engeland en veel succes met team SKY. En vooral....genieten !! Groet, Richard en Annelies.
  17. Patricia:
    20 augustus 2018
    Een hele fijne tijd. Heerlijke rondjes maken in de ring. Veel plezier en denk een beetje aan jullie lijfjes! En natuurlijk rij voorzichtig doe voorzichtig.
    En vooral heel veel plezier.
    Vanuit Campen zullen we aan jullie denken. Eet vooral Geen hagis!!
    Wel echte fish and chips!
    And please come home safe...
    Love Henk and Patricia. Go team SKY!!
  18. Ellen:
    Ha Sarah,
    Heel veel plezier en uiteraard ook succes! De afspraak staat nog steeds; ik hoor wel wanneer ik kan gaan bakken :-)
    Ellen
  19. Monique:
    20 augustus 2018
    Heel veel succes allemaal en dat links rijden dat gaat ook goed komen.
  20. Nellie en John:
    23 augustus 2018
    Hoi Sarah, daar valt allemaal niet veel meer aan toe te voegen. Good luck- veel plezier -geniet. Leo [met zijn Feyenoord tas] de bofferd !! Hou hem in de gaten. Van de Sky foto kregen we 'n brok in de keel. Hij hopelijk hij ook haha. liefs van Nellie en John [ je home staat er nog]
  21. Marlie:
    23 augustus 2018
    Hey sarah, veel plezier en suc6 morgen..... leuk die cottage.
    Groetjes demi en marlie