de kop is er af

5 september 2013 - Gyula, Hongarije

Zo, de kop is er af. Vandaag mochten we een kwartiertje trainen en de dierenarts vond alles oke, Sky mocht blijven :-) en ik ook. Voordat ik weer verder raas.... Chapeau voor Pa!!!! Hij heeft ALLE 1600 km,s gereden. En DANK voor alle lieve en leuke reacties!!  We leven hier als een god in Hongarije, het lukt me nog niet om een grote grijns te onderdrukken als ik iets koop. We hebben een eigen oprijlaan, beetje jammer dat de poort met de hand bediend moet worden. De douche geeft een lichtshow alleen ben ik m,n zwembril vergeten, ik krijg zoveel spetters in m,n ogen als ik daarnaar wil kijken. En speciaal voor Sky is er een huiskat, heel spannend. Mocht iemand het leuk vinden om de happening live te volgen dan zou een livestream via een van de volgende links moeten werken: http://imca-pawc-2013.bhn.hu/angol/hasznos.htm of http://imca-pawc.bhn.hu:8080/video.mpeg. ik heb startnummer 72.  De tijden voor mijn groep zijn: 6 sep: 11.30 - 13.30, 7 sep: 12.10 - 14.10, 8 sep: 12.55 - 14.55

Doei

1. Carla de bruin:
    Heel veel plezier daar!

X carla
  2. Debby:
    6 september 2013
    Leuk om te lezen succes vandaag
  3. Andrea:
    Heeeeeel veeeeeeel successssss!!!!!!
  4. Corry:
    6 september 2013
    Wat goed dat jullie veilig aangekomen zijn en ook verder kunnen en geweldig dat je het daar zo leuk hebt. Goed jullie best doen want je hebt nog best plaats voor een beker.
    Als het daar zo mooi is kunnen we dan niet wisselen met die Hongaren die allemaal hiernaartoe komen, is ook voor ons veel goedkoper haha.
    Heel veel succes en zet 'm op.
    Liefs John en Corryxx
  5. Sjanie:
    6 september 2013
    Heel veel succes met de 1e wedstrijd, zet hem op.
    Boris zit al te duimen dat jullie gaan winnen!
    Sjanie
  6. Suzanne Dorrestein:
    Veel succes en plezier.
    Zet 'm op!
  7. Richard van Amen:
    6 september 2013
    Hi Sarah, Zet 'm op vandaag! Veel succes met een ongetwijfeld trotse vader aan de kant ! Overigens heeft hij ook een medaille verdiend ! Groet, Richard van Amen.
  8. Sim:
    6 september 2013
    Houd je taai en kom naar huis met die beker of hondenvoer of wat je dan ook kan winnen. Heel veel succes.
  9. Corrie eickhout:
    6 september 2013
    lieverds, Op dit moment zijn jullie aan het wedstrijden (wat een woord). Terwijl hier de mussen van het dak vallen. Zijn jullie je best aan het doen. Hebben jullie geen beelden van hoogtepunten? Wat ben ik nieuwsgierig naar jullie prestaties. Laat aub zo vlug mogelijk wat weten... enne... vanavond lekker nagenieten. liefs en alle drie een dikke knuffel. xxx c.
  10. Monique:
    6 september 2013
    Heel veel succes met de wedstrijd en daarna lekker genieten.
    Hi five voor Sky
  11. Hannie:
    6 september 2013
    dank voor alle mooie verhalen, veel succes!!
  12. Marianne Schep:
    7 september 2013
    Heel veel succes deze dagen!! Hoop dat het niet te warm is en dat jullie het heel erg naar jullie zin hebben! Zet hem op!!
    Dikke kus voor jullie alle drie...;-)
  13. Guus:
    7 september 2013
    veel geluk daar en hoe nog een beetje energie over voor hier he