Zo zenuwachtig.......

28 augustus 2015 - Linz, Oostenrijk

Hallo allemaal,

Zo, de kop is er af en wat was het een spanning. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest als vandaag, zo zenuwachtig dat de tranen in m'n ogen sprongen en ik een brok in mijn keel kreeg toen ik naar de startlijn liep. En waarom? Geen idee. Nou ja, misschien ook wel. Fysiek ben ik behoorlijk achteruit gegaan de laatste maanden en toch wil ik Sky hetzelfde laten presteren... Hmmmmm, dat gaat niet. En natuurlijk ook door de omstandigheden in totaal. Laat de hittegolf nu net voor 4 dagen terug zijn in midden Europa, (grrrrr, vanaf maandag wordt de temperatuur weer normaal maar vandaag was het was 37 graden!!), ook moest ik lang wachten totdat we aan de beurt waren. Afijn, al met al kon ik de ene voet bijna niet voor de andere krijgen maar ondanks dat deed Sky het fantastisch. Helaas maakte ik bijna op het einde een stomme fout waardoor Sky de hindernis van de verkeerde kant nam en we dus gediskwalificeerd werden. Jammer! Maar met de ervaring van vandaag kan ik morgen misschien wat dingen anders doen om wat minder last te hebben van sommige omstandigheden.

Op naar een nieuwe dag met een nieuwe kans!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marjolein van Hal:
    28 augustus 2015
    Wat zijn jullie toch een bijzonder team!!
    Geniet vooral van elkaar en het moment, Fido is ook trots:) en mist Sky
  2. Richard van Amen:
    28 augustus 2015
    Hoi Sarah, dat klinkt pittig allemaal. Jammer van de fout maar ook dat is sport. Blijf positief want het meedoen aan dit evenement is toch ook om ervan van te genieten ! Veel succes morgen. Go for it !!! Groet, Richard.
  3. Marlie:
    28 augustus 2015
    Hoi sarah, de omstandigheden waren wellicht niet al te best maar je staat daar maar wel, trots op jullie . Morgen nieuwe kans , ik duim voor jullie....X
  4. Ellen:
    28 augustus 2015
    Ach wijffie, fanatiek als altijd! Dus morgen rustig blijven ademen en laat ze een poepie ruiken!
  5. Guus:
    28 augustus 2015
    Ach jullie zijn net begonnen dus kans genoeg om het weer goed te maken. Zet hem morgen
  6. Marianne Schep:
    28 augustus 2015
    Super trots op jullie .. je doet het maat wel gewoon !! Morgen weer een dag met nieuwe kansen dikke knuffel xx
  7. Erik Smit:
    28 augustus 2015
    Succes morgen, en geniet ervan!
  8. Suzanne Dorrestein:
    28 augustus 2015
    Kanjer, je doet 't allemaal toch maar.
    Trots op jullie!
    liefs, suus en wammes.
  9. Carien zuijderwijk:
    28 augustus 2015
    Sarah, alle begin is moeilijk....maar Sky loodst je er weer doorheen.
    Wat een teamwork toch weer !
    Succes op de 2e dag!
    Knuffel voor jou en Sky xx
  10. Monique:
    29 augustus 2015
    Jullie heben het toch maar weer gedaan,En ach dat ene foutje.Morgen beter.We zijn trots op jullie.
    groezjes
  11. Chantal:
    29 augustus 2015
    Heel veel succes morgen! En vooral van deze ervaring genieten. Jullie kunnen trots zijn dat jullie er samen staan;) Groetjes, Chantal
  12. Anita:
    29 augustus 2015
    "Grrrrr" uitgerekend nu dus de hitte waar je niet op zit te wachten als je een topprestatie wilt leveren! Maar hoe dan ook ik vind jullie nu al toppers. Ik hoop dat de warmte snel afneemt en probeer er toch van te genieten (spanning kost ook energie). Laat het lekker los en ga voor het plezier dat je samen hebt (vééél belangrijker dan winnen :-))
  13. John S.:
    29 augustus 2015
    Jammer van die ene fout.!! Go for it morgen. Heel veel succes morgen.

John
  14. Marius Huige:
    Succes vandaag Team Sky!!! Jullie zijn toppers x
  15. Annette van der Ent:
    29 augustus 2015
    Fijn dat je tevreden bent en leg niet te veel druk op jezelf! Succes vandaag en jullie zijnnzo ie zo toppers!! Geniet er nog van!
  16. Simone:
    29 augustus 2015
    Zet hem op toppertjes! Wat maakt die fout nu uit, leermomentje. Supertrots op jullie. Geniet ervan. Xx
  17. Corry:
    30 augustus 2015
    Hi Saar,

Wat ontzettend jammer voor je, maar op voor de herkansing en dan lukt het wel.
    Het gaat niet om het winnen maar om hoeveel plezier jullie er in hebben, denk daaraan en geniet ervan. xxx
  18. Linda:
    30 augustus 2015
    Hi Saar wees trots op jezelf en op Sky jullie zijn een super team hoe dan ook. Geniet ervan dikke kus