de 2e en 3e etappe

4 september 2013 - Gyula, Hongarije

Poepoe, we hebben  alle collections, the best of etc etc wel door de speakers horen komen. Van bob marley tot anouk en van Doe Maar tot the Eagles en alles wat daar tussenin komt, 1600 km is best ver. Ook het stuk van Regensburg naar Gyor en gisteren van Gyor naar Gyula (spreek uit Jula) ging gesmeerd. Sky is geweldig, ze heeft haar lot ondergaan en geen kik gegeven. Onderweg natuurlijk veel gezien en dan heb je op alles commentaar, je weet het beter of wat dan ook. Dat.geeft weer een hoop lol.  Minister Schulz kan de lantaarnpalen wel laten weghalen want die hebben ze nergens, bespaart geld en geeft de werkgelegenheid een impuls. Tenslotte moeten die dingen afgevoerd, ontmanteld en verwerkt worden. Wil iemand het aan haar doorgeven? Verder verbouwen de boeren in D,land en in O,rijk ook zonnepanelen, velden vol. De Donau zijn we wel 10 keer overgestoken en de navigatie maakte het op het laatst nog spannend door een sluiproute te nemen. Maar uiteindelijk zjjn we op de bestemmng gearriveerd. Wat een geweldig huisje hebben we bij heel vriendelijke mensen in de achtertuin. Gyula is een heel liefelijk plaatsje dat zichzelf het kloppend hart van zuid-oost Hongarije vindt. En werkelijk, ze hebben hier een fontein die niet onder doet voor het Hofplein :-) :-) . vandaag lekker vrij, de lucht is strak blauw en genoeg te zien hier. O ja, kom hier wonen, alles kost minder dan de helft, ik hoop dat ze voorlopig wegblijven van de euro.

Tot de volgende keer!

1. Marjolein van Hal:
    4 september 2013
    Mooi verhaal!! Al ergens familie van Fido gespot? Goeie reis tip!!
    Geniet ervan rust goed uit en succes morgen!
  2. Andrea:
    4 september 2013
    En nu lekker uitrusten!!! Hou ons op de hoogte!
  3. Suzanne Dorrestein:
    4 september 2013
    Ha Sarah, fijn dat je gearriveerd bent en dat Sky zich nu al voorbeeldig gedraagt. Nu lekker uitrusten, vergeet je oren niet. Ik kijk uit naar je volgende verslag.
    Ügyeljen!
  4. Richard van Amen:
    4 september 2013
    Hi Sarah, Blijkbaar een inspirerende reis gehad ! En je weet: "De SKY is de Limit". Dus nu op naar de medailles ! Groet,
    Richard van Amen.
  5. Corrie eickhout:
    4 september 2013
    wat fijn, dat alles zo goed verlopen is. En dan Sky, wat een wereldhond. Inderdaad, nu maar lekker uitrusten en genieten van alles wat je nog niet kent. Waren jullie moe bij aankomst of viel het mee? Hier is alles goed.
    Geniet-zo (nieuw werkwoord). liefs, vanuit een warm Rotterdam. c. xxx
  6. Anita:
    4 september 2013
    Goed dat jullie er zijn en even kunnen bijkomen van de reis. Tja het is echt een goedkoop land (voor ons dan).

Geef kanjer Sky maar een dikke knuffel en heel veel plezier daar met je vader
  7. Monique:
    Hoi Sarah,Leo en Sky,
    Leuk om jullie verhaal te lezen.Geniet er van.Rust lekker uit en toi toi toi voor de wedstrijd.
  8. Marlie:
    4 september 2013
    Hoi sarah, leuk verhaal geschreven, blij dat je heel bent aangekomen, best een eind( red bull op?)
    Suc6 met alles en geniet lekker.... Grtjezzz
  9. Sjanie:
    5 september 2013
    Hoi Sarah,
    Fijn dat jullie gearriveerd zijn en zo'n leuk huis hebben. Heel veel toi toi toi met de wedstrijden. Geniet van alles!!!
  10. Corrie eickhout:
    5 september 2013
    lieverds, (alle 3) hier is alles weer "gewoon"d.w.z. het gegalm is weer begonnen, heb met Jo heerlijk vis gegeten. Natuurlijk met een biertje, heerlijk.
    Ilonca begint morgen om 9.00 u aan haar nieuwe baan. Ze moeten haar wel hebben. Vandaag is haar fiets gestolen. Sneu hoor. jullie morgen toi-toi-toi en spuw ze in de bek. liefs, corrie.