Er is een begin gemaakt

5 september 2014 - Rivanazzano, Italië

De eerste wedstrijddag zit er op. Samen met Debby (mijn instructrice, die er toevallig ook bij is omdat ze heeft zich gekwalificeerd heeft voor het WK) had ik het te lopen parcours verkend en een strijdplan gemaakt. Het zag er allemaal goed uit, zeker na de training van donderdag die niet echt lekker ging. Wederom stond ik stijf van de zenuwen maar alles viel van me af toen de bel ging voor de start. Het parcours begon uitstekend en Sky was top, we vlogen voor mijn gevoel. Helaas ging het vlak voor het einde mis. Sky ging hard, ik kon het niet bijbenen en ik nam de bocht verkeerd en juist daar was er vertraging op de lijn van mijn hersenen naar mijn benen. Sky nam de hindernis van de verkeerde kant en we werden gediskwalificeerd! Oh, wat baalde ik!! Morgen en zondag nog een nieuwe kans, een dagprijs zit er nog in maar de kans op die grote beker in de aanhanger is nu wel erg klein, een diskwalificatie geeft wel erg veel strafpunten. Nu maar hopen dat de concurrentie de fout in gaat :-)

Bedankt voor jullie steun en lieve woorden, dat helpt! Tot snel.

Ciao

1. Sim Coenradi:
    5 september 2014
    Kom op meid, ga voor de dagprijs en geniet gewoon lekker. Sim
  2. Suzanne Dorrestein:
    5 september 2014
    Lieve Sarah, wat een pech! Balen, ja.
    Aan de andere kant; jullie vlogen, het ging eigenlijk lekker, alleen niet volgens de regels. Duh.
    Ach, er zijn ergere dingen. Probeer gewoon maar te genieten ongeacht het resultaat. Voor mij ben je sowieso een kampioen.
    Hup Sarah hup!
  3. Annette van der Ent:
    5 september 2014
    Jammer maar nog niet getreurd! Ga ervoor en geniet er vooral van! Je mag trots zijn op jullie rondje!
  4. Marianne Schep:
    5 september 2014
    Hi meis, hiermee is het nog niet verloren hoor... Gewoon morgen even blik op oneindig en al die druk van je afgooien. Wij zijn allemaal al heel erg trots op jullie, gewoon omdat je daar bent en mee kan doen. Gewoon lekker genieten, voor mij ben je al een kampioen en Sky en Pa ook!! Dikke kus en veel succes morgen... xxx
  5. Richard van Amen:
    5 september 2014
    Hoi Sarah, heel jammer dus nu de focus maar op morgen. Veel succes en vooral....genieten!!!!!! Groet, Richard.
  6. Anita:
    6 september 2014
    Hoi Sarah (Sky en "opa").

Tja wat kan ik nog schrijven na bovenstaande woorden. Ik sluit me helemaal aan bij Marianne (ik vind jullie hoe dan ook al kampioenen). En natuurlijk bij die van Suus: Gewoon genieten want het resultaat is niet het belangrijkst. Geniet dat het heel bijzonder is dat jullie daar met zijn drietjes zijn, van de mooie omgeving (van het heerlijke ijs in het dorpje). En inmiddels heb je al wat trofeeën te pakken, dus "lekker belangrijk". Het is gewoon het avontuur dat jullie beleven, geweldig toch? En wordt het ook geen dagprijs? Niks aan de hand als jij maar alle spanningen van je afgooit en domweg geniet van het feit dat je daar bent, al zouden jullie het parcours lopen in omgekeerde volgorde...... :-). Knuf voor Sky !!
  7. Monique:
    Hoi Sarah en Sky,
    Jammer maar niet getreurd.Jullie hebben je best gedaan en zijn nu al kampioen.groetjes en een high five voor Sky
  8. Ellen:
    6 september 2014
    Je taart wordt nu wel een stukkie kleiner, dat snap je wel ;-). Jammer dat je het niet meer in eigen hand hebt, maar anderen gaan vast ook fouten maken en 'Parijs is nog ver'. We maken de stand op als alles gespeeld is. Succes!!
  9. Susan warnas:
    6 september 2014
    Leuke foto's en wat staat die pet goed.Vooral veel plezier met z'n drieen.groeten
  10. Connie Koster:
    7 september 2014
    Hi Saar, jammer. Zoals bij veel sporten, je kunt nog zoveel oefenen, maar het komt op dat ene moment aan. Geniet er toch maar van en geef Sky een dikke aanmoedigingsknuffel!