Halverwege

7 september 2014 - Rivanazzano, Italië

Hoi Allemaal,

Mijn geschreven woord kwam vrijdag misschien wat somber over, maar dat ben ik echt niet hoor. Ik was gewoon boos op mezelf dat het me niet is gelukt om te doen wat ik me voorgenomen had. Gisteren was de tweede ronde en we hebben weer een mooi rondje gelopen. Twee foutjes in de communicatie met Sky. Dat leverde 10 strafseconden op en daardoor eindigden we in de middenmoot. Er is één reden dat we blij zijn dat we maandag weer huiswaarts mogen keren en dat zijn de muggen. Verschrikkelijk, je wordt hier helemaal lek gestoken. En dan heb je niet een bult maar een soort damschijf. Straks derde en laatste ronde, ik heb er zin in. Hopelijk gaat die weer net zo mooi als de eerste twee maar dan zonder disk of fouten.

Ciao

1. Sylvia:
    Hi Sarah, Leo en Sky,

Driemaal is scheepsrecht! Ga ervoor en veel succes.
    En een heel goede terugreis.

Hartelijke groet,
    Sylvia
  2. Monique:
    7 september 2014
    Hallo alle drie,en hebben wij ook
    Wij wensen jullie heel vel succes.En van die muggen dat zijn hebben we hier ook last gehad.Die beesten heten bremen.steken gemeen.groetjes
  3. Monique:
    hallo alle drie,
    Wij wensen jullie heel veel succes vandaag.
    Van die muggen hebben wij ook last gehad,zijn bremen en steken gemeen.
  4. Ellen en Wim:
    7 september 2014
    we zullen doorgaan,doe je best de laatste ronde.
    je weet deelnemen is belangrijker dan winnen.
    geluk gewenst
  5. Corry:
    7 september 2014
    Nou jullie zijn wel kanjers hoor en hebben je stinkende best gedaan en hoef je ook niet na te denken waar die beker moet komen. Geniet nog van Bella Italia en en hele goede terugreis.

Liefs John en Corry
  6. Andrea:
    Zet m op!!!!
  7. Anita:
    8 september 2014
    Hoi Sarah "opa" en Sky,

Als jullie dit lezen waarschijnlijk alweer terug in Nederland. Wat een gedoe met die muggen zeg! ik vind ze hier al erg :-). Hoop dat jullie een veilig terugreis hebben en de zon schijnt hier deze week ook nog even lekker. Dus kun je nog even nagenieten.

Tot gauw!
  8. Marianne Schep:
    8 september 2014
    Hi kanjers, hoop dat alles goed is gegaan in de laatste heat. Jullie houden ons wel in spanning hoor....;-) Veilige thuisreis en spreek je snel.. hoop dat jullie nog even hebben kunnen nagenieten. Dikke knuffel en tot gauw!! xx