Echt vroeg

27 augustus 2017 - Bad Vöslau, Oostenrijk

Hallo allemaal,

Vandaag werd onze groep om half 7 verwacht, gaaaaaap wat was dat vroeg zeg. Actie? Waar? dacht Sky, ik draai me nog even om...... Weer was het erg warm vandaag maar daar hebben we in de ochtend gelukkig geen last van gehad. Het ging allemaal prima alhoewel Sky deze dag niet echt ambitie had om tempo te maken. Helaas kregen we wel een diskwalificatie, ik stuurde Sky per ongeluk een verkeerde kant op. Zo jammer want het ging zo goed en met nog 3 hindernissen te gaan gaat het mis. Niet echt een foutje van mij of Sky maar meer een stuurprobleem waar we niks aan kunnen doen. Het is op sommige stukken lastig aanwijzingen geven als je alleen je linkerarm kunt gebruiken omdat je derde been aan je rechterarm hangt. Ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe ik dat stuurprobleem op kan lossen.

O ja, wat ik gisteren nog wilde schrijven.... het is hier een leuke streek, heel gemoedeijk en rustig. Het barst hier van de wijnbouw en er zijn heel veel, Heuriger, een soort wijnlokaal. Daar kun je gedurende een paar weken in het jaar heel lekker eten, gewoon eenvoudig, geen poespas en huisgemaakt. Wat blijkt nu, er zit er één vier deuren verder. En het toeval wil dat die op 23/8 openging, daar hebben we natuurlijk gebruik van gemaakt.

Voor nu zit dit toernooi er weer op, jammer dat die ene week zo snel gaat. Het lijkt een soort reunie. Het is altijd gezellig, je deelt een lach en een traan, juicht voor elkaar, helpt elkaar. Iedereen in het team heeft één af andere beperking en probeert daarmee de hondensport zo goed als mogelijk uit te oefenen. Alles wordt dan even vergeten. Morgenochtend begint de reis naar huis, we hebben een tussenstop in Hammelberg (bij Würzburg) en verwachten dan dinsdag weer thuis te zijn.

Het schijnt dat het toernooi volgend jaar in Engeland wordt gehouden, kunnen we eens een keer de andere kant op reizen.

Gruß Gott,

Sarah

1. Guus:
    27 augustus 2017
    Hoi Sarah. Fijn dat je het naar je zin hebt al ben ik blij dat je weer aan de terugreis gaat beginnen. Aan dat sturinsprobleem gaan we eens een oplossing vinden hoor. Misschien kunnen we aan de oorganisatie voorstellen om, speciaal voor jou, het parcours de andere kant op te laten gaan. (Geintje) Goeie en veilige reis terug. X guus
  2. Tamara:
    28 augustus 2017
    Goede reis terug en ik zie je wel weer bij de yoga. Je komt vast wel met een oplossing voor je sturingsprobleem voor het volgende toernooi in Engeland. Het belangrijkste is dat je een leuke tijd heb gehad.
  3. Monique:
    28 augustus 2017
    Hallo jullie alle drie, Jammer dat het toernooi voorbij is. Wens jullie een goede reis naar huis.
  4. Carien zuijderwijk:
    28 augustus 2017
    Goedemorgen Sarah, wat een mooi verhaal weer.
    Weer een hele belevenis voor jou,Sky en je vader natuurlijk ook.
    Volgend jaar Engeland zou wel heel gaaf zijn !
    Voor jou en Sky weer een groot compliment om deze uitdaging dit jaar weer aan te gaan, en weer wat huiswerk om mee naar huis te nemen. Zo blijf je leren he...dikke knuffel van ons en een goede veilige thuisreis en tot snel ! Carien en Piet
  5. Richard van Amen:
    28 augustus 2017
    Hoi Sarah, Met dit toernooi weer een ervaring rijker. Team SKY blijft actief is dat is belangrijk. Contact en binding met elkaar maakt de gehele groep steeds sterker. Is toch ook veel waard. Goede reis naar naar huis en tot ziens. Richard en Annelies.
  6. Erik Smit:
    28 augustus 2017
    Goed gedaan Sarah en Sky! En erg leuk om al jullie avonturen weer te hebben kunnen volgen, op naar Engeland!
  7. Anita:
    Ha kanjers (Sarah, "opa" en Sky)!,

Als je het naar je zin hebt gaat de tijd inderdaad heel erg snel! Ik vind dat jullie het ondanks alle tegenslagen weer super hebben gedaan! Leuk te lezen dat het onderling ook zo leuk is met een lach en een traan :-). Ik wens jullie een veilige terugreis

Groetjes van Anita
  8. Linda:
    28 augustus 2017
    Jammer van de diskwalificatie Saar! Maar joh bolgens mij heb je het harstikke leuk gehad! Je kan weer trots op jezelf em Sly zijn. Lekker genieten nog eventjes van de omgeving en morgen op t gemakkie naar huis.Liefs!
  9. Corry:
    28 augustus 2017
    Oeioei een diskwalificatie maar dat mag de pret niet drukken want het gaat er om dat je een fantastische tijd hebt met leuke mensen om je heen en volgens mij was dat helemaal goed. Het is voor jou en Sky erg leuk om mee te doen en te genieten van alles en dat is in ieder geval gelukt.

Goede en veilige thuisreis John en Corry xxx
  10. Daan povinelli:
    28 augustus 2017
    jammer van je diskwalificatie maar je heb het naar jezin gehad dat is ook belanrijk
  11. Carolien:
    29 augustus 2017
    Hallo Sarah,
    Leuk om te lezen!
    Goede reis
  12. Yvonne Tulling:
    29 augustus 2017
    Goede reis terug en welkom thuis sarah.