Een bewogen dag

26 augustus 2017 - Bad Vöslau, Oostenrijk

Hallo allemaal,

Waar zal ik beginnen want het was een bewogen dag...

Vandaag werd het team 'pas' om 10.30 voor de briefing verwacht. Ter plaatse gearriveerd bleek het onderdeel  dat voor ons was ruim een uur uitgelopen te zijn en nog niet klaar, uiteindelijk zijn ze 2,5 uur uitgelopen, flinke vertraging dus. De organisatie had verzuimd om ons daar tijdig over te informeren dus zaten we daar voor je weet wel te wachten. Om 11 uur was het al 27 graden en om 13 uur was het al 33 graden. Dat kon mijn lichaam niet verdragen en besloot te gaan staken. Na de nodige koude liters water over polsen/benen/nek etc koelde ik iets af maar zodra het koelen stopte ging het weer mis want het was zo warm. Gelukkig kon ik toen goed afkoelen in de camper met airco van een teamie en raakte ik snel weer op een normale temperatuur. Nu bleek de uitloop goed van pas te komen want de extra tijd was hard nodig. Een een half uur voordat we moesten starten was alles weer redelijk in balans. En dan die lieve Sky, die week geen centimeter van mijn zijde en bleef heel waakzaam voor mn voeten liggen en liet geen anderen toe. Constant maar checken of alles wel goed ging, wat kan ik zeggen... En dan m'n vader, die had het er maar druk mee om al die liters water aan de slepen en mij te koelen, hij heeft zich een rotje gelopen.

En toen het rondje, hoppa ;-) Sky ging niet snel maar wel goed en ook netjes zonder haperingen. En dat na alle commotie, warmte en lange wachten. Deze keer had ik volle aandacht tot de finish en Sky luisterde heel goed, wat was ik trots op haar en wat een ontlading na alles, ik kreeg er tranen van in mijn ogen.

Morgen wordt weer zwaar want het wordt weer warm, alsof het zo moet zijn. Ieder jaar tijdens dit toernooi is er een hittegolf in de betreffende plaats, wat was die ijshockeyhal in Tjechie toch heerlijk vorig jaar. Gelukkig zijn we morgen al vroeg aan de beurt en zijn er geen groepen voor ons die de boel kunnen vertagen maar desondanks ligt er nu van alles in de vriezer om oververhitting te voorkomen.

Ik wilde nog iets vertellen over hetw wijngebied hier maar dan wordt het verhaal te lang, misschien morgen.

Gruß Gott,

Sarah

1. Monique:
    26 augustus 2017
    Hallo Sarah, Super dat Sky zo goed gelopen is. Ja de hitte is hier ook weer terug. Vandaag 32 graden. Hopelijk kunnen jullie nu lekker genieten van een fijne zomeravond. Wens jullie veel succes voor morgen.
  2. Marianne Schep:
    26 augustus 2017
    Hi lieverds, dat is heel hard werken...., maar gelukkig beloond met een prima resultaat vandaag! Vanavond lekker relaxen, morgen weer een spannende dag! Heel veel succes voor morgen, kus en knuffel voor jullie xx
  3. Daan povinelli:
    26 augustus 2017
    wat een verveelende dag voor jou en je vader hou je goed sky is super xx
  4. Marius Huige:
    26 augustus 2017
    Super gedaan zeg. Je bent een kei!!!
  5. Joke:
    Hallo lieve sarah,
    Wat ontzettend vervelend allemaal,maar fijn dat je het toch goed kon afsluiten door de inzet van je vader en natuurlijk je kanjer Sky. De lieverd.

Het is ook wel weer extreem warm en ik zag vanvond dat de imca large lopers nog om 21.30 liepen te verkennen. Hmmm.

Morgen gaat het hopelijk zonder hindernissen, alleen die van het parcours.
  6. Ellen:
    26 augustus 2017
    Ha Sarah! Jeetje wat niet-relaxed allemaal! Ben je niet geschrokken?
    Veel succes morgen!
  7. Anita:
    Jeetje Sarah,

Dat is schrikken! Vervelend als het zo heet is en je lijf zo gaat protesteren. Ontzettend knap wat jullie daarna nog gepresteerd hebben! Petje af voor jou, je vader en Sky! Gelukkig zijn jullie morgen eerder aan de beurt!

Sterkte meis xxx
  8. Richard van Amen:
    27 augustus 2017
    Nou Sarah, dat was afdeling ontberingen vandaag. Geweldige prestatie om dan toch zo aan de finish te komen. Goed gedaan ! Groet, Richard en Annelies.
  9. Tamara:
    27 augustus 2017
    Hoi Sarah, respect voor Sky en je vader natuurlijk dat ze je zo goed heeft bijgestaan en dat je het ondanks de hitte toch goedheb gedaan. Jammer alleen van gisteren toen het niet zo goed ging. Is het voor de volgende x geen goed idee om een koelvest en voor je benen mee te nemen. Zijn niet altijd makkelijk te krijgen en bij Ms anders is er een lange wachttijd. Hopelijk geb je vandaag geen vertraging en kan he voor de ergste hitte beginnen. Succes!
  10. Yvonne Tulling:
    27 augustus 2017
    Hoi sarah, zit allemaal niet mee, vandaag nieuwe kansen ook voor je zelf. hou je taai tot gauw.
  11. John S.:
    Hi Sarah,
    Goed dat Sky prima gelopen heeft. Wat een nare dag voor jou gisteren. Hopelijk gaat het vandaag beter . Heel veel succes.

Corry & John
    XXXX
  12. Linda:
    27 augustus 2017
    Wat lief om te lezen! Wat een goed team zijn jullie toch ook! 2 kanjers.. succes morgen, houd vol xxx Linda