We zijn er!

23 augustus 2016 - Pstruží, Tsjechië

Ahoj vsem (hallo allemaal),

Hier een update. We zijn zaterdagochtend vertrokken en hebben een stop gemaakt in Suplingen, een dorp in Duitsland met 925 inwoners, waar de tijd al even stilstaat en waar ze 1 dorpscafé hebben waar alle activiteiten plaatsvinden en het eten eenvoudig maar heerlijk is. Er zat daar trouwens een welkomscommite toen we arriveerden in het dorp.

Ontvangstcomité

De volgende dag zijn we verder gereden naar Polen waar we weer een stop hebben gemaakt, dit maal net buiten het centrum van een dorp aan een pleintje met een kerk, supermarkt en bakker. De voorzijde van het hotel beloofde niet veel goeds maar eenmaal op de parkeerplaats was het een sprookje, we hebben nog mee kunnen genieten van een Poolse bruiloft. Maandagochtend werden we gewekt door de kerkklokken die luidden voor de ochtendmis. De wegen in Polen zijn trouwens prima en de tol kost geen.....

Op maandag kwamen we rond de middag in Tsjechië aan, waar we aanvankelijk op de verkeerde berg naar ons verblijf zochten maar na bellen is de eigenaar ons op komen halen. Behalve dat kwartiertje oponthoud is alles vlotjes en verlopen. We hebben een mooi appartement in een chalet en net als vorig jaar is het nu al geslaagd, wat het toernooi ook mag brengen. Aanstaande donderdag begint het feest, na die tijd geef ik weer een update, tot dan en bedankt voor jullie support zover!

Team Sky

Het uitzicht

1. John S.:
    Hi Saar,
    Fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen. Genieten is al de helft van de wedstrijd. Heel veel succes bij de wedstrijden.

Corry & John S.
  2. Tamara:
    Hoi,

Leuk om de foto's te zien en dat de reis gelukkig goed is gegaan. Geniet ervan en ven benieuwd naar de rest.
  3. Carien zuijderwijk:
    23 augustus 2016
    Mooi de veilige heenreis achter de rug. Nu concentreren én genieten van de komende strijd ! Alle succes en knuffel van Caeien en Piet
  4. Monique:
    23 augustus 2016
    Fijn dat de reis zo goed is verlopen. En alvast heel veel succes voor donderdag.groetjes en een high five aan sky
  5. Connie Koster:
    23 augustus 2016
    Hi Sarah, leuk van jou en Sky te horen! Heel veel succes toegewenst.
  6. Marianne Schep:
    23 augustus 2016
    Super leuk weer om te zien! Heel veel succes met Team Sky de komende dagen en ik ben benieuwd naar de vervolg stories..... :-) dikke knuffel voor alle drie!! XXX
  7. Patricia:
    Dobry den!

Fijn dat jullie veilig en wel zijn aangekomen. Wij wensen jullie een supér tijd. En heel veel lol. Geniet en zet hem op.
    Liefs van ons vier...
  8. Patricia:
    Dobry den!

Liefs van ons vier...
  9. Yvonne Tulling:
    24 augustus 2016
    hoi Sara leuk om te horen dat de reis goed is gegaan.geniet en veel succes donderdag.Een high five voor sky en voor jou een dikke knuffel.
    gr van ons beide
  10. Susan warnas:
    24 augustus 2016
    Leuke en mooie foto''s!!!!!!!!!!Die mannetjes op dat bankje,te gek.IK KOM OOK
    VEEL PLEZIER
  11. Richard van Amen:
    24 augustus 2016
    Hoi Sarah, Fijn dat jullie er zijn. Mooi filmpje en leuke foto's. Veel succes met Team SKY en we blijven jullie volgen. Groet, Richard en Annelies.
  12. Annette van der Ent:
    24 augustus 2016
    Fijn dat alles zo goed is verlopen! Heel veel succes morgen en geniet ervan! Groetjes Annet
  13. Frenk Moen:
    25 augustus 2016
    Sarah,
    Bedankt voor alles.......
    Wens jou en Sky veel plezier.
    Succes,
    Frenk Moen
  14. Anita:
    27 augustus 2016
    Hoi Sarah, Sky en "opa",

Wat fijn dag de reis zo goed is verlopen. Het klinkt ontspannen in ieder geval! Wat een mooie promotiefilm! jullie staan er goed op!I heb me wel verbaasd over de snelheid waarmee de rolstoelen over het gras gaan! Ongelooflijk ik wist niet dat dit zo kon.

Heel veel succes nog!