Team Sky reist naar Tsjechië (waar de Skoda vandaan komt en het bier is uitgevonden)

14 augustus 2016 - Rotterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Team Sky gaat ook in 2016 weer op avontuur, deze keer naar Tsjechië. Zaterdag de 20e begint de reis. We hebben besloten om  dit jaar zowel heen als terug een extra reisdag in te plannen, dan hebben we wat meer speling mocht iets tegen zitten (zoals vorig jaar) en kunnen we rustig reizen op normale tijden. De totale afstand deze keer is ongeveer 1200 kilometer. Vanaf Rotterdam reizen we naar Suplingen in Duitsland, daarna naar Opole in Polen en als laatste Pstruzi-Opalena (wel eens van gehoord toch?....) in Tsjechië, daar blijven we een week. De wedstrijd is in Frydek Mistek in de Arena Polarka, ongeveer 15 km van Pstruzi-Opalena. We hebben weer leuke en gezellige accommodaties uitgezocht voor de heenreis, terug zien we wel tegen die tijd. Deze week nog 1x trainen etc etc, en dan zijn we er helemaal klaar voor. Het wordt vast weer een leuke tijd!

Groeten en high 5 Team Sky.

Daar gaat het gebeurenEvenement

1. Carien zuijderwijk:
    14 augustus 2016
    Sarah, wat een spannend en geweldig avontuur wederom !
    Ik wens je heel veel plezier en succes samen met Dky en het team !!
    Ik ga jullie weer volgen.

Lieve groet, Carien en Piet xx
  2. Annette van der Ent:
    14 augustus 2016
    Hoi Sarah en sky heel veel succes en vooral weer heel veel plezier! En ik verheug mij op jullie verslagen. En een hele goede reis. Groetjes Annet
  3. Monique:
    Hoi Sara en Sky en ook Leo,

Marvin en ik wensen jullie heel veel suces toe in Tsjechie. Hele goeie reis zaterdag.

groetjes en en high five voor Sky
  4. Ellen:
    15 augustus 2016
    Ha Sarah! Heel veel plezier op dit nieuwe avontuur!
  5. Yvonne Tulling:
    15 augustus 2016
    Hardstikke leuk wij wensen je een hele goede reis en succes.
    Natuurlijk ook heel veel plezier en geniet.We zullen je volgen en een aai voor sky. Gr. Henk en Yvonne
  6. Sim Coenradi:
    15 augustus 2016
    Hoi Sarah, geweldig we gaan je weer volgen. Tsjechie is een mooi land. Het bier kost er 80 cent per halve liter. Andere maat hebben ze trouwens niet. Het eten is er prima en ook niet duur. Kortom heel veel plezier en we denken aan je.
    Groetjes Sim
  7. Richard van Amen:
    15 augustus 2016
    Hoi Sarah, goede reis en succes met Team Sky. Na RIO nu alle aandacht voor jou ! Groet, Richard en Annelies.
  8. John S.:
    Hi Saar,
    Goede reis zaterdag. Heel veel succes , veel plezier met Team Sky.
    We volgen jullie.

Corry S. & John S.
  9. Anita:
    15 augustus 2016
    Hey Sarah, Sky en "opa van Sky":-). Jullie gaan weer leuke avonturen beleven! Ik ga jullie reis met spanning volgen. Heel veel plezier en succes voor jullie lieve kampioen!
  10. Andrea:
    Hoi Sarah,
    Wat gaaf dat jullie weer meedoen! Heel veel succes!

Jeroen & Andrea & poot van Lucca
  11. Sophie:
    16 augustus 2016
    Hi Sarah!
    Super veel plezier en ook succces met de wedstrijd! Ik kijk uit naar de leuke verslagen.

Groetjes Sophie
  12. Marianne van Oeveren:
    16 augustus 2016
    Hi Sarah,
    Heel veel succes en heel veel plezier!
  13. Susan warnas:
    19 augustus 2016
    Hele fijne dagen met z'niet drieën en veel plezier.Goeie reis morgen en terug!