De opening en wedstrijddag 1

27 augustus 2016 - Pstruží, Tsjechië

Hallo allemaal,

De kop is er af. Op woensdagavond is het team samengekomen om, onder het genot van een hapje en een drankje, de neuzen dezelfde kant op te zetten. Donderdag was de 'training', niet echt trainen maar meer een korte kennismaking met de wedstrijdlocatie, de toestellen en de vloer. Je krijgt maar 50 seconden per combinatie. Daarna moest Sky nog gecontroleerd worden door de dierenarts waarna de landen afsloten af met een formele opening. Die was dit jaar gelukkig in 3 kwartier achter de rug, soms is het zo langdradig. Gisterochtend was de 1e wedstrijddag en wat ons nog nooit gelukt is tijdens dit toernooi.....we hebben foutloos gelopen op de 1e dag! Het verdiende niet de schoonheidsprijs maar het ging uiteindelijk goed, ik was ook minder nerveus dan vorig jaar. Helaas waren we niet zo snel, Sky nam een paar keer de tijd voor andere bezigheden onderweg, daardoor moesten we, in onze groep, 9 andere combinaties voor ons dulden die ook foutloos waren en sneller, vaak gaat het om (delen) van seconden. Gelukkig heeft het Nederlands team in 2 andere groepen 2 podiumplaatsen weten te behalen, reden voor feest dus. Vandaag, zaterdag, gaan we er weer voor.

Team Sky

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sim Coenradi:
    27 augustus 2016
    He Sarah, gaat goed zo te lezen. Plezier verder ebn benieuwd naar het vervolg.
  2. Carien zuijderwijk:
    27 augustus 2016
    Ha Sarah, heerlijk om te lezen dat je volop geniet daar, samen met Sky en het hele team! Veel succes verder en dikke knuffel !
  3. Tamara:
    27 augustus 2016
    Leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat. Geniet er nog van en heel veel succes met de rest van de wedstrijd!!
  4. Corry:
    Hoi Sarah,
    Wat goed van jullie dat het foutloos ging en dat Sky ook nog wat andere dingen te doen had tja dat kan gebeuren maar de kop is er af en de pret is begonnen, ga lekker zo door en geniet ervan.
    groepjes
    John en Corry xx
  5. Monique:
    27 augustus 2016
    Wat goed om te horen dat het foutloos gegaan is. Wensen jullie heel veel nsucces voor vandaag.
    groetjes Monique Marvin en een poot van Nellie
  6. Patricia:
    27 augustus 2016
    Super foutloos!! Oké niet snel, maar goed begin.
    Er zijn zo ik zie wat verbeteringen denk aan de openingceremonie maar minder is het tijdje dat je parcours mag proberen. De 50 sec is wel heeeeeeeeel erg kort!!
    Maar wat heb je dag 2 goed gedaan spreek wel voor mijn beurt daarom verklap ik niks. Dikke knuffel
  7. Anita:
    28 augustus 2016
    Hallo "team Sky",

Wat goed om te lezen dat alles zo goed verliep op dag 1. Dat is inderdaad wel eens anders geweest. Dus fijne meevaller dat de ceremonie lekker kort was. En dat Sky wat langzaam was? "lekker belangrijk" :-) het gaat om de lol van het meedoen en de gezellige onderlinge contacten.

Veel plezier nog!
  8. Linda:
    28 augustus 2016
    Super Saar, ben trots op jullie! Ben benieuwd naar dag 2! Groetjes Linda
  9. Tamara:
    29 augustus 2016
    Hoi Sarah, weer leuk km te lezen en dat het goed met jullie gaat ben benieuwd naar de rest. Geniet er nog van en succes!