Opening en 1e wedstrijddag

25 augustus 2017 - Bad Vöslau, Oostenrijk

Gruß Gott,

Gisteren was de opening, veterinaire check en training. Sky is goed bevonden door de dierenarts om mee te doen (pass), toch iedere keer weer spannend omdat er dit jaar wat meer werk van gemaakt werd. Het was een beetje rommeltje met de organisatie, er zat geen planning in en een aantal zaken waren niet geregeld. In Italie verwachtten we dat 3 jaar terug, maar daar het 2 jaar geleden in Oostenrijk allemaal geweldig geregeld was hadden we de verwachting dat dat nu weer zou zijn.

Vandaag de 1e wedstrijd dag, Er zaten een aantal kritische punten in het parcours en toen die goed waren gegaan ging het op de laatste sprong alsnog fout. Sky deed het fantastisch maar maakte dus een fout op de voorlaatste hindernis, ik verloor het contact met Sky en zij ging doen wat zij dacht dat moest omdat ik dacht dat het wel goed zou gaan. Communicatie en contact.... De laatste instinker had ik over het hoofd gezien. Helaassss, stom van mij. We kregen dus alsnog een diskwalificatie.

Morgen nieuwe kansen, we gaan ons best weer doen en deze keer.... de wedstrijd is pas afgelopen na de laatste hindernis......

1. Carien zuijderwijk:
    25 augustus 2017
    Ha Sarah, jammer van dat laatste stukje, maar de rest ging prima toch ?
    Piet zei net, toen ik dit voorlas, "De finish ligt op de streep...."
    Dus voor morgen alle succes, en knuffel voor jou en Sky !

Groeten Carien en Piet
  2. Monique:
    25 augustus 2017
    Hallo Sarah, Jammer maar morgen weer een kans. Ik vind het sowieso geweldig hoor. Voor mij zihb jukkie al br.1
    Groetjes ook van Marvin. En eeb knuffel aan Sky
  3. Corry:
    25 augustus 2017
    Jammer van de eerste dag Sarah maar je hebt morgen nog dus... hoppa ga ervoor en oeioeioei wat zal dat goed gaan.

Groetjes
    John en Corry
  4. Guus:
    25 augustus 2017
    Morgen weer een nieuwe kans joh. It's not over till the fat lady sings. Zeggen de Engelsen. Als jullie het maar naar je zin hebben. Xx guu
  5. Linda:
    26 augustus 2017
    Jammer Saar maar joh jou kennende geef je echt niet op! En zo hoort het! Nieuwe rondes nieuwe kansen, succes! Xxxx Linda
  6. Richard van Amen:
    26 augustus 2017
    Hoi Sarah, Jammer van deze ronde maar nu de focus "gewoon" weer op de volgende wedstrijd en die fris ingaan. Succes en toch vooral ook genieten van de deelname. Groet, Richard en Annelies.
  7. Nellie en John:
    26 augustus 2017
    Je onderneemt het allemaal maar, dat verdient al alle bewondering!! Still going strong!! Never change a winning team!! Liefs en kroel van 46 NJ
  8. Susan warnas:
    26 augustus 2017
    Ik weet dat het jammer is maar ziet er toch goed uit op film,blaffende hond, werd Sky daar niet door afgeleid..?Bijzonder om jullie twee te zien.Voor morgen alle succes.×××× en groet...Susan W.
  9. Yvonne Tulling:
    27 augustus 2017
    Jammer maar het belangrijkste is dat je het gedaan hebt. Morgen nieuwe kansen veel succes. knuffel van ons.