De finish

8 september 2014 - Rivanazzano, Italië

Zondag was de laatste ronde. Ik voelde me 's ochtends helemaal fit en had er daardoor alle vertrouwen in. Helaas, m'n benen wilde een paar uur later niet meer toen de bel voor de start ging. Met kunst en vliegwerk heb ik de ronde er uit geperst en de finish bereikt, helaas wel met 2 fouten. Overall zijn we in de middenmoot geeindigd, met name door de diskwalificatie op de eerste dag. Het was weer een te gekke week en we hebben weer geleerd en onze rugzak met ervaring is weer groter.We zijn uiteindelijk in de middenmoot geeindigd dus taart van Ellen gaat onze neus voorbij. Vanochtend zijn we vertrokken en zitten nu in de binnentuin van een heel gezellig Gasthoff in Kenzingen, na te genieten van weer een top week. Op naar Oostenrijk volgend jaar, we hebben een jaar om te trainen en wedstrijd ervaring op te doen. Ik zal me best doen om snel wat foto's te delen, voor nu alemaal reuze bedankt voor de belangstelling en tot gauw!

Ciao! Xxx

1. Marius:
    Hoi Sarah,

je bent een kanjer! ik heb weer genoten van je reisverhalen. Goede reis en tot gauw.
  2. Monique:
    Hallo Sarah,
    Jullie hebben het super gedaan en ach die taart,komt dan volgend jaar wel met een beker erbij.Wens jullie een hele goeie reis terug naar huis.groetjes
  3. Nellie en John:
    9 september 2014
    Hallo Alledrie. soms you win, soms you loose. Maar het ondernemen en het meedoen vinden wij al 'n hele prestatie !!
    Tot straks buurvrouw. in het land van minder....minder........muggen, Liefs van ons !!
  4. Bouke:
    9 september 2014
    hallo sarah, misschien win je niet de eerste plek op de prestaties wat gehaald moet worden maar voor mij win je op karakter!!!!
    Dat is een hele grote appeltaart waard.
    Voor mij ben je een voorbeeld.

tot gauw
  5. Annette van der Ent:
    9 september 2014
    Daar gaat het om ervaring en een leuke wedstrijd! En het was een mooi rondje dus top gedaan! Tot woensdag?
  6. Ellen:
    9 september 2014
    Gefeliciteerd met deze geweldige wedstrijdresultaten! Wat ben (en blijf) je lekker ambitieus: Middenmoottaarten zijn ook heerlijk! Fijne thuiskomst en tot gauw ...
  7. Marja:
    9 september 2014
    Bedankt voor de leuke verhalen. Misschien viel het resultaat wat tegen, maar het was toch een heerlijke tijd daar in Bella Italia!? Ik vind jullie sowieso Top! En volgend jaar... Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Straks weer lekker thuis! Ik zie je vast nog van de week.
    Tot gauw.
  8. Richard van Amen:
    9 september 2014
    Hoi Sarah, Weer een ervaring rijker ! Na de moeilijke 1e dag toch nog in de middenmoot geëindigd. Lijkt mij zo slecht nog niet. Ik wens team "Sky" een goede reis naar huis. Groet, Richard.
  9. Linda:
    11 september 2014
    Lieve Saar,
    Wat kan jou het schelen. Je hebt het leuk gehad en super je best gedaan. Jullie hebben het sowieso fantastisch gedaan. Ik ben in elk geval trots! Dikke Kus Linda
  10. Brenda W:
    16 september 2014
    Hi Sarah, ik was op vakantie, dus ik heb net al je verhalen gelezen! Jammer dat je niet in de top geeindigd bent, maar dat mag de pret niet drukken! Jullie zijn toppers en mogen al met al heel trots zijn! Fijn dat je in ieder geval een mooie, leuke tijd hebt gehad! Hopelijk tot snel! :) Dikke kus!