Team Sky in het land van de Wiener Schnitzel

19 augustus 2015 - Rotterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Het is weer zover..... Na avonturen in Belgie, Hongarije en Italie, reist Team Sky dit jaar af naar Oostenrijk.

Nog 4 nachtjes slapen en dan reizen we op 23/8 af. We maken een tussenstop in Velburg, Zuid Duitsland, om de volgende dag verder te reizen naar Linz in Oostenrijk. Totaal zo'n 1000 km, we hebben dan een paar dagen vakantie en op 27/8 gaat het circus beginnen.

IMCA-PAWC 2015

Tot snel!

1. Anita:
    19 augustus 2015
    Wat een avontuur gaan jullie weer tegemoet. Wat de resultaten ook mogen zijn??? Ik vind jullie nu al kampioenen. Heel veel plezier en genieten!!
  2. Suzanne Dorrestein:
    Hup Sarah hup!
    Hup Sky hup!
    Veel plezier!
    Suus + Wammes
  3. Carien zuijderwijk:
    19 augustus 2015
    Sarah,Sky, jetzt geht's los !! Veel plezier, en succes in Oostenrijk!
    Blijf jullie volgen en dikke kus van piet en Carien! En pootje voor Sky! Zet hem op met het team !
  4. Monique:
    19 augustus 2015
    Hoi Sarah en Sky,alvast een hele goeie reis en geniet er van.Jammer dat het Linz is en niet Lienz,want dat is vlakbij ons,ongeveer 100 km.groetjes
  5. Annette van der Ent:
    19 augustus 2015
    Heel veel succes en plezier! We zullen voor jullie duimen!
  6. Guus:
    19 augustus 2015
    bedenk. medoen is ook winnen. fijne tijd
  7. Ellen:
    20 augustus 2015
    Ha Sarah! Een hele leuke trip en uiteraard veel succes toegewenst! Ik ga vast ingredienten inslaan ...
  8. Andrea:
    20 augustus 2015
    We gaan jullie weer volgen Sarah! Heel veel plezier, wij genieten mee!
    Jeroen, Andrea & poot van Lucca
  9. John S.:
    20 augustus 2015
    Hi Saar, goede reis, veel plezier en veel succes .

John
  10. Susan warnas:
    21 augustus 2015
    Wat ik jullie v.n wens, is veel plezier en vooral genieten zowel van de reis met je vader en Sky en van Oostenrijk en geniet van een heerlijke schnitzel! Heel veel succes.
  11. Marja:
    22 augustus 2015
    Goede reis en heel veel succes!
  12. Guus:
    23 augustus 2015
    hoi.ik hoop dat jullie inmiddels op het stopadres zijn aangekomen.Veel succes en nog meer plezier in Oostenrijk. Ik weet hoeveel tijd,liefde en energie je in de voorbereiding hebt gestoken. Chapeau. X Guus
  13. Richard van Amen:
    23 augustus 2015
    Hoi Sarah, Goede reis en veel succes in het land van de Wiener Schnitzel ! Met SKY en met jouw vader in het team heb je wat mij betreft al goud in handen ! Groet, Richard van Amen.