Gearriveerd!

24 augustus 2015 - Linz, Oostenrijk

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we op  onze eindbestemming gearriveerd. Eindelijk zit ik op berg :-)))

We kunnen alleen maar zeggen, het is nu al geslaagd. Het appartement is fantastisch en ligt aan een rustige weg bergopwaarts (2e categorie). Behalve het ruisen van de bomen, het stromen van een beekje, vogels, krekels en een af en toe passerende auto van een bewoner aan deze weg is het hier muisstil. Voor Sky is het een paradijs, voor de kuiten van mijn vader niet. Ik zal een fotootje plaatsen van ons uitzicht vanaf het terras. Gisteren hebben we, na een rit van ruim 700 km, een tussenstop gemaakt in Velberg (zuid oost Duitsland). In een dorpje zonder stoplichten, geen rotondes en 1 doorgaande weg. Toch was het hotel vrij groot, een Nederlandse bus met toeristen en een zooitje Amerikanen van een legerbasis in de buurt maakte het tot een bont gezelschap. Sky heeft nieuwe bewonderaars uit Minnesota! Wat het hotel betreft, ik weet nu nog niet of ik in de Efteling was beland, een museum of een kapel. Het was in ieder geval een leuke en bijzondere ervaring en de mensen daar waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Voor zover weer even, nu 2 dagen vrij. We gaan een tochtje over de Donau maken en Linz bezoeken en dan barst het circus donderdag los met de training, veterinaire controle en openingsceremonie.

Tot later!

1. Carien zuijderwijk:
    24 augustus 2015
    Zo, de bestemming en de stemming is prima ! Veel succes en vooral geniet van alles en iedereen om jullie heen !
  2. Richard van Amen:
    24 augustus 2015
    Een goede start is het halve werk ! Nu even lekker 2 dagen relaxen en dan aan de bak. Een tochtje over de Donau is ook niet verkeerd. Groet, Richard.
  3. Annette van der Ent:
    24 augustus 2015
    Lekker ff bijkomen en dan donderdag fris en fruitig trainen!!! Geniet ervan! En paps natuurlijk ook!!
  4. Connie Koster:
    24 augustus 2015
    leuk om via deze weg weer mee te kunnen leven. Heel veel succes en vooral genieten!
  5. Astrid:
    25 augustus 2015
    Geniet! en alvast heel veel succes met de wedstrijd
  6. Sylvia:
    Hi Sarah en Leo,
    Dat klinkt allemaal fantastisch! Und ein Kreuzfahrt auf der schönen blauen Donau! Heerlijk. Rust lekker uit, geniet van alles en veel succes met de training!
  7. Monique:
    Hoi Sarah en Leo,
    Geniet lekker van de paar vrije dagen.En dan donderdag er lekker tegen aan.Verheug me nu al op de verdere verslagen.Groetjes en een highfive voor Sky
  8. Brenda W:
    25 augustus 2015
    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet van de laatste rustige dagen op zo´n mooie plek! En uiteraard heel veel succes gewenst! xx Brenda
  9. Ellen en Wim:
    26 augustus 2015
    fijn te horen dat alles goed gaat.
    veel plezier en kom terug met een winnaar
    groetjes
  10. Marja:
    26 augustus 2015
    Geniet ervan! Heel veel plezier en alvast succes voor donderdag.
  11. Marlie:
    Heel veel suc6 morgen
  12. Bouke:
    27 augustus 2015
    Hoi Sarah en VaderSarah,
    Zet em op voor vandaag.
    Geef Sky n dikke knuffel van me en moedig hem aan.
    Heel veel sukses en plezier gewenst!!
    Ik kijk uit naar het volgend verslag.
    Doeg.