Gearriveerd

22 augustus 2017 - Bad Vöslau, Oostenrijk

Hoi allemaal,

Gisteren zijn we gearriveerd op de eindbestemming. Zondag zijn we voor de 1e etappe naar Velburg vertrokken en dat was best een rit uiteindelijk omdat we tijdens de laatste 300 km een aantal korte files hebben gehad.
Maandag, de 2e etappe, is vlot en soepel verlopen. De laatste 15 km was door het Wienerwald, we waanden ons even alleen op de wereld. Vandaag gaan we de omgeving en de wedstrijdlocatie verkennen. Bad Voslau is een liefelijk klein stadje waar vervelende winkels net buiten het centrum zitten, opgeruimd staat netjes. In het bruisend centrum is voornamelijk lokale middenstand te vinden en gelukkig genoeg gelegenheden voor een koffie/taartje/ijsje/hapje etc. Dus jullie raden al wat er verder op het programma staat vandaag. Verder komt het water hier direct vanaf de top van het Wienerwald en kun je gelijk drinken. Het appartement is heel luxe en mooi, van alle gemakken voorzien en de tuin (2h) grenst aan het bos. Goed toeven dus hier, we blijven nog even.

Gruß Gott,
Sarah

1. Yvonne Tulling:
    Gruß Gott sarah,
    Leuk om te lezen dat de reis goed is verlopen en dat je nu in een mooi appartement zit. geniet van de ijsjes en andere lekkernijen en tot het volgende verslag. gr. aan je vader en een aai voor sky. Yvonne en Henk
  2. Susan warnas:
    22 augustus 2017
    Mooi daar zeg,heerlijk taartjes eten en lekker uitrusten.Groetjes Sarah en Leo en pootje van Kyra voor Sky
  3. Tamara:
    22 augustus 2017
    Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Ziet er mooi uit allemaal. Geniet van alle lekkere ijsjes en eten daar!
  4. Monique:
    22 augustus 2017
    Hallo, fijn om te horen dat de reis goed is verlopen. Op een paar files na dan. Geniet lekker van het appartement en alle lekkernijen. Groetjes ook aan je vader en een high five voor Sky
  5. Ellen:
    Ha Sarah!
    Wat klinkt het daar prachtig en heerlijk! Heel veel plezier de komende tijd! Ik heb ingredienten klaar liggen
  6. Carien zuijderwijk:
    22 augustus 2017
    Ha Sarah, ik lees al dat het goed toeven is daar ....
    Als het appartement al zo fijn is, gaan jullie heel relax aan het programma beginnen ! Veel succes en tot het volgende verhaal !
    Groetjes Carien en Piet
  7. Annette van der Ent:
    22 augustus 2017
    Hoi Sarah en paps, gelukkig is alles goed gegaan en zijn jullie zo te horen goed terecht gekomen!! Heel veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes Annette
  8. Joke:
    22 augustus 2017
    FIjn dat jullie zonder al te veel tegenslag zijn aangekomen.
    Klinkt goed allemaal wat je beschrijft, mooi landschap, goed toeven voor de inwendige mens en schone lucht en water.
  9. John S.:
    23 augustus 2017
    Hi Sarah.
    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Het appartement
    ziet er mooi uit. Geniet van al het ijs en taarten.
    Groeten aan Leo en jou natuurlijk en een high 5 voor Sky.

Corry & John S.
  10. W.J.Delwell:
    23 augustus 2017
    We hebben de ëngeltjes"voor jullie meegestuurd,
    kan niet meer fout gaan,vertel dit ook aan Sky.