Team Sky reist naar Oostenrijk

18 augustus 2017 - Rotterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Na een jaar zijn we weer in de lucht met korte verhaaltjes. De reis gaat net als 2 jaar geleden naar Oostenrijk, een plaatsje 20 km ten zuiden van Wenen en tegen de grens met Hongarije.

Aanstaande zondag vertrekken we richting het zuiden van Duitsland, dan stoppen we na 700 km in Velburg om de volgende dag bij Passau de grens met Oostenrijk te passeren en dan door te rijden naar Bad Voslau (450 km), daar blijven we de rest van de week. De wedstrijd wordt gehouden in Tattendorf, zo'n 8 km verder. Waar en wanneer?

Wat leuk is om te melden, gewoon omdat ik trots ben, maar hier niets mee te maken heeft is dat Sky vorige week gekozen is om met ingang van het nieuwe jaar afgebeeld te worden op de zakken senior hondenbrokken van Canex.

Tot snel weer!

Sarah

1. Carien zuijderwijk:
    18 augustus 2017
    Ha Sarah, eindelijk is het dan weer zover....heel veel succes voor jou, Dky en het hele team !
    Ga genieten, een veilige reis, we gaan het weer volgen !
    Wat leuk van Sky en Cannes, wordt dan een soort BH-er i.p.v. BN-er..hi hi...dikke knuffel van mij en van Piet
  2. Marianne van Oeveren:
    18 augustus 2017
    Veel succes! Dan kan ik in de dierenwinkel zeggen "ik ken deze hond" hahaha
  3. Joke:
    18 augustus 2017
    Hai die Sarah,Leo en Sky natuurlijk.... We wensen jullie een voorspoedige reis en heel veel succes daar in Oostenrijk. Maar bovenal heeeeel veeeel plezier met het team en alles wat dit toernooi zo mooi maakt.

Leo en Joke en een knuffel van Eelke.
  4. Marjolein van Hal:
    18 augustus 2017
    Yes!! Jullie gaan gewoon weer!
    Super stoer en weer een top prestatie te leveren.
    Ga er vooral heel erg van genieten.
    Dikke kus marjolein en Fido
  5. Tamara:
    18 augustus 2017
    Hoi, heel veel succes met Sky in Oosterijk. Zal weer net als de vorige keer geweldig gaan. Ben benieuwd naar de rest van je verslag. Goede reis as zondag ...
  6. Sim Coenradi:
    18 augustus 2017
    Geweldig voor Sky. Heel goeie reis, heel veel plezier en heel veel succes.
  7. Linda:
    Zet m op kanjers!! En Sky als model, zo cool!! Heel veel plezier, liefs Linda
  8. Richard van Amen:
    19 augustus 2017
    Hoi Sarah, Goede reis naar Oostenrijk, succes met Team Sky en natuurlijk vooral genieten. En... SKY als fotomodel. Super !!! Groet,
    Richard en Annelies.
  9. Corry:
    19 augustus 2017
    Geweldig, je mag weer, zet hem op met Sky maar vooral veel plezier en een hele goede reis. Leuk dat je nu een BNH'er hebt.
    Groetjes
    John en Corry
  10. Nynke:
    19 augustus 2017
    Zet hem op Sarah en Sky! Jullie kunnen het. Heel veel plezier daar!
    Liefs,
    Nynke
  11. Susan warnas:
    19 augustus 2017
    Goeie reis en heel veel succes en vooral plezier
    Groet Susan..............je buurvrouw
  12. Yvonne Tulling:
    19 augustus 2017
    Sarah een goede reis a.s. zondag en veel succes, zie uit naar je reisverhalen. Gefeliciteerd met sky, dadelijk een bekend gezicht op canex. gr. Henk en Yvonne.
  13. Andrea:
    19 augustus 2017
    Wat gaaf dat Sky model is geworden voor Canex! We wensen jullie een hele fijne en goede reis en heel veel plezier met de wedstrijd!

Groet,
    Jeroen, Andrea en Lucca de Spaniel
  14. Nellie en John:
    20 augustus 2017
    Sky to the limit, 'n brok in mijn keel!! Toppie!! Eindelijk rust hier haha. Let op je Pa . Geen berg te hoog voor dit trio. Nu nog kijken op wat voor verpakking jou kunnen krijgen. [Pa weet ik wel, maar dat is onder ons] Geniet lekker. Toffe dagen!! Liefs Nellie en John
  15. Marianne Schep:
    20 augustus 2017
    Heel veel succes en vooral heel veel genieten!! Goede reis en veel plezier daar met lekker weer, lekker eten en mooie resultaten... dikke kus en knuffel!
  16. Suzanne Dorrestein:
    21 augustus 2017
    Hee Sarah, hop hop Daar gaan jullie weer. Heel veel plezier en succes.
    Leuk van Sky als model! Wij gaan jullie verhalen weer lezen
    Vele groeten, hartelijk ook, van Suus en Wammes
  17. Monique:
    21 augustus 2017
    Hallo Sarah, we gaan je natuurlijk weer volgen. Goede reis en heel veel succes.groetjes
  18. Anita:
    22 augustus 2017
    Hey meis en opa van Sky,

Vanaf een zonnig Bali, heel veel succes. Wat gaaf dat Sky is uitgekozen: -). Geniet met zijn drietjes xxx