Home sweet home

31 augustus 2016 - Rotterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Vanmiddag zijn wij veilig en wel thuis gearriveerd. We kijken terug op een mooi en succesvol toernooi, ook mede dankzij support van het thuisfront, jullie allemaal. Ontzettend bedankt voor jullie support en medeleven! Volgend jaar gaat de reis naar Tattendorf/Oostenrijk, vlak bij Wenen. Ik verwacht dus dat net als vorig jaar alles weer goed geregeld is.

High five, team Sky

Gefeliciteerd en bedankt

1. Monique:
    31 augustus 2016
    Fijn om te horen dat jullie heelhuids zijn thuis gekomen. Nu eerst even bijkomen van alle indrukken en gebeurtenissen en natuurlijk lekker na genieten.

groetjes en een high five aan Sky
  2. John S.:
    Hi Saar.
    Blij te horen dat jullie weer thuis zijn. Ga lekker na genieten van alles.

Groeten aan Leo, Sky en jou natuurlijk.

Corry & John S.
  3. Marianne Schep:
    31 augustus 2016
    Welkom thuis.... lekker nagenieten van alle indrukken en de mooie tijd... Bel je snel! Liefs en knuffel, Marianne
  4. Patricia:
    1 september 2016
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. En nogmaals wat een ontzettend top team zijn jullie.
    Ik hoop dat ik er volgend jaar bij kan zijn ik doe mijn best, maar beloven nee dat doen we maar niet.

We spreken elkaar.
    Groetjes en knuffels aan hele team..
    Patries
  5. Richard van Amen:
    1 september 2016
    Hoi Sarah, Je kunt terugkijken op een prachtig evenement en mooie prestaties. Nu lekker thuis gaan "na genieten". Groet, Richard en Annelies.
  6. Tamara:
    Hoi Sarah,

Goed om te lezen dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen en tot dinsdag!
  7. Yvonne Tulling:
    1 september 2016
    welkom thuis ,het waren leuke verslagen van je reis . Laat alles nog maar even nawerken .gr henk en yvon
  8. Anita:
    1 september 2016
    Hey meis, ik had je al via de app een bericht gestuurd. Wat fijn dat jullie Tjechie avontuur zo goed is verlopen. Je nieuwe auto heeft heel wat kilometers achter de boeg nu. Wat fijn dat jullie drie het er zo goed van af gebracht hebben. Want zonder je vadertje ("ouwe kilometervreter") :-) zou de reis onmogelijk zijn.

Nu inderdaad lekker even rustig aan en bijkomen. Dikke knuffel voor de kampioen