Weer Yes!

28 augustus 2016 - Pstruží, Tsjechië

Vandaag, de 3e dag, ging weer perfect. Het is ongelofelijk maar dit is ons nog nooit gelukt. Je hoopt het altijd wel maar er zijn zoveel kleine factoren die meespelen om een goed rondje neer te zetten. Sky liep weer als een zonnetje, iets minder vlot dan gisteren maar toch. Uiteindelijk eindigde we als 5e. Maar..... Als je drie dagen foutloos loopt dan heb je toch een redelijke kans om hoog te eindigen. Er waren er precies 3 in onze groep die dat gedaan hadden en wij waren er één van. Overall zijn we aan het einde van het toernooi als 3e geëindigd en was er dus weer een ceremonie. Ik kan niet beschrijven hoe blij ik ben en trots op Sky ook. We hebben een beker gewonnen op een internationaal toernooi, hoe te gek is dat! Morgen beginnen we aan de terugreis en die gaan we weer op ons gemak doen, woensdag verwachten we weer thuis te zijn.

Team Sky

1. Sophie:
    28 augustus 2016
    Wow! Goed gedaan Sky en Sarah!!!
    Nu natuurlijk nog een foto van de kampioenen!

Geniet van deze mooie uitkomst en fijne terugreis
    Groetjes Sophie
  2. Marlie:
    28 augustus 2016
    Hey sarah en sky, goed gedaan: een beker verdiend: super. Gefelicteerd.groetjes marlie
  3. Carien zuijderwijk:
    28 augustus 2016
    GEWELDIG, gefeliciteerd !! Wat een overwinning voor jou, voor Sky en het hele te team ! Je mag met recht trots zijn ! En een beker mee terug naar huis, dat is helemaal super !! Wij wensen je een goede en veilige thuisreis en geef de beker maar een mooie plek !
    Groeten Carien en Piet
  4. Carien zuijderwijk:
    28 augustus 2016
    Ha ha, Sarah, ik zou haast zeggen : "One team, One goal " !!!
  5. Patricia:
    28 augustus 2016
    Ik heb een gat in de lucht gesprongen toen Henk het voorlas. En ik springen nu das HEEL wat maar voor team SKY heb ik het gedaan. Super geweldig ongelooflijk fantastisch ontzettend van harte gefeliciteerd ( zo nu heb ik alles wel gehad) als ik het toch iemand zo ontzettend gunde dan was het team SKY.....
    Woooooooow
    Super hoor een Mega dikkevanhartegefeliciteerdknuffelhug van mij. Je krijgt hem in het echt als we elkaar zien. Men dit had ik mee willen maken....en team SKY op naar de volgende!!
    Veilige reis naar huis en knuffels van Patries Henk en de 2 hondjes.
  6. Brenda:
    Super prestatie! Gefeliciteerd! Nu wen veilige terugreis gewenst! Xxx
  7. Monique:
    28 augustus 2016
    Wow wat ontzettend goed. Je mag nu wel een prijzenkast gaan aanschaffen voor al die bekers die nu gaan volgen.
    Maar natuurlijk ook van ons van harte gefeliciteerd groetjes en een welverdiende high five aan Sky.
  8. Carolien:
    Namaste
  9. Guus:
    28 augustus 2016
    Tjonge. Een podiumprijs. Gefeliciteerd. Je beloning voor maanden inspanning.
  10. Joke:
    28 augustus 2016
    Jullie hebben prima gepresteerd samen. TOPPIE hoor.
    Goede en veilige reis terug , en ik zie je in september bij het trainen.
    (Eens goed na gaan denken , wat ik zo'n superteam nog kan bijbrengen ,hi hi)
  11. Suzanne Dorrestein:
    Joepie!
  12. Yvonne Tulling:
    29 augustus 2016
    Super gefeliciteerd een mooie beloning voor maanden inspanning en een goede reis terug zie je hier weer. knuffel voor beide. yvon en henk
  13. Tamara:
    29 augustus 2016
    Gefeliciteerd jullie hebben het goed gedaan. Een veilige en goede terugreis en ik zie je wel weer bij de yoga!!
  14. Sim Coenradi:
    29 augustus 2016
    Geweldig van harte gefeliciteerd met deze prestatie.
    Doe voorzichtig op de terugweg en kom weer veilig thuis.
  15. Andrea:
    29 augustus 2016
    Wat een superprestatie van jou en Sky en van het hele team! Gefeliciteerd hoor!!! Een goede reis terug gewenst.
  16. John S.:
    29 augustus 2016
    Gefeliciteerd met de podiumplaats. !!!!!! Forza team Sky.
    Goede reis terug.

Corry & John
    XXXX
  17. W.J.Delwell:
    29 augustus 2016
    Sarah,of liever gezegd SKY fantastisch.Misschien wordt
    jij ook wel ontvangen door Willem Alexander.
    Behouden thuisvaart.
  18. W.J.Delwell:
    29 augustus 2016
    proficiat,mogelijk op bezoek bij de koning?
    behouden terugreis.
  19. Richard van Amen:
    30 augustus 2016
    Hoi Sarah, Wat een geweldige prestatie van team SKY. Gefeliciteerd met de resultaten en die prachtige 3e plaats als eind klassering. Trots, trots, trots !!!! De terugreis ga je nu fluitend tegemoet ! Groet, Richard en Annelies.
  20. Sylvia:
    30 augustus 2016
    Hoi Sarah,
    Wat een teamwerk en wat een prachtige prestaties hebben jullie neergezet! Van harte gefeliciteerd!!
    Goeie reis en geniet van de rust als je weer thuis bent.
    Hartelijke groet