mission accomplished

9 september 2013 - Gyula, Hongarije

Hihaho, ik heb jullie gisteren niet meer laten weten hoe de laatste wedstrijddag is gegaan, maar de missie is geslaagd. Mijn wens was om een medaille te halen en een keer op het podium te staan. Dat is gelukt!!! Foutloos rond, met wat haken en ogen maar het resultaat was er. We zijn 3e geworden in het dagklassement, een soort van etappe zege. We waren helemaal euforisch en hebben het gezellig gevierd. Vanochtend rustig aan en tegen de middag aan de terugreis begonnen. Na 30 km omgekeerd want ik was vergeten mijn medicijnen uit de koelkast mee te nemen, nee ik was niet dronken. Volgend jaar is het kampioenschap in Italie - Voghera. Jullie raden het al..... Dat wordt keihard oefenen, we leggen de lat hoger en gaan voor een medaille in het algemeen klassement dan. Moet wel iets bedenken om minder nerveus te zijn, net als vorig jaar stond ik weer stijf van de zenuwen en Sky daardoor ook. Tot snel weer in t nederlandse, we zitten nu in een kneuterig familie hotel aan de grens met O"rijk, 500 km down, 1100 to go.

1. Andrea:
    9 september 2013
    High five voor jullie allebei en natuurlijk ook jouw vader!!! Gefeliciteerd en goede reis terug!
  2. Suzanne Dorrestein:
    9 september 2013
    Wow Sarah, wat goed! Gefeliciteerd. Goeie terugreis en tot ziens in ons kikkerlandje.
  3. Sim Coenradi:
    9 september 2013
    Geweldig meid, gefeliciteerd hier mogen jullie trots op zijn. Veilige thuisreis verder.
  4. Richard van Amen:
    9 september 2013
    Hihaho Sarah ! Wat een geweldige prestatie van jou en SKY. Voor niets minder dan een medaille naar Hongarije. Missie meer dan geslaagd, zou ik zo zeggen. Geniet ervan en een goede terug reis gewenst. En dan weer thuis.....RUST NEMEN !!! Hartelijke groet, Richard van Amen.
  5. Debby:
    Ik ben super trots.
  6. Monique:
    10 september 2013
    Hoi,voor jullie alle 3 natuurlijk van harte gefeliciteerd en rustig aan op de terug reis.groetjes van mij en Marvin
  7. Marlie:
    10 september 2013
    Hoera voor jullie allemaal, je hebt je best gedaan, we zien je snel met je medaille om je nek
  8. Carien:
    10 september 2013
    Super!! Gefeliciteerd, wat kunnen jullie trots zijn, dit is niet zo maar een medaille, dit is DE bekroning op jullie harde werken en jullie trouw aan elkaar!
    Veilige terugreis en straks thuis languit.
    Lieve groet en knuffel voor Sky.

Carien
  9. Sjanie:
    10 september 2013
    Hoera!!!!!!! Boris heeft en ik hebben een gat in de lucht gesprongen!!!! Hierbij felicitaties voor jullie alledrie en een hele goede reis terug.
    Dikke knuffels van Sjanie & Boris.
  10. Corrie eickhout:
    HIEP HIEP HOERA!!!!
    KNUFFEL, KNUFFEL EN KNUFFEL!!!!
    Daar kun je mee thuiskomen.... xxxxxxxxxx
    corrie.
  11. Lyda:
    Sara en Sky gefeliciteerd,
  12. Lyda:
    10 september 2013
    Ho, ik zie dat de helft van het bericht niet is geplaatst, er kwam nog een stukje achteraan. Ik vind het een hele prestatie wat jij en Sky hebben neergezet, hier kun je met een goed gevoel op terugkijken. Goede reis naar huis
  13. Brenda Westdorp:
    10 september 2013
    Hi Sarah, leuk om je op deze manier te kunnen volgen! :) En wat goed, gefeliciteerd! Dat wordt taart ;)! Goede terug reis! Groetjes Brenda
  14. Marius:
    Hoi Kanjer.
    Klasse. Wat een super prestatie. Ik heb genoten van je verhalen.
    Veilige terugreis en tot lunchen :)

Groetjes,
    Marius
  15. Marianne Schep:
    10 september 2013
    Wauw!!! Helemaal top en een dikke kus en een knuffel voor jullie alle drie!! Goede terugreis en rustig aan. Dat wordt trakteren....;-) Groetjes, Marianne
  16. Carla de bruin:
    super goed gedaan!

gefeliciteerd! xxx
  17. Anita:
    10 september 2013
    Wat een leuk nieuws!! Super dat jullie het saampjes gehaald hebben! Maar zonder medaille was ik net zo trots op jullie geweest hoor!

Sterkte met de laatste loodjes naar huis (en dan de rest van de vakantie lekker uitrusten (jullie hebben het verdiend).
  18. John S.:
    10 september 2013
    Ik ben trots op jullie allemaal , goede reis terug.

John
  19. Monique:
    10 september 2013
    Hoi,Marvin en ik hebben net gekeken op internet hoe ver Voghera van ons vandaan ligt.Het is maar 360 km.Dus we komen jullie volgend jaar aanmoedigen.
    En als nog super gedaan en gefeliciteerd
  20. Linda:
    10 september 2013
    Oh Saar wat gaaf! echt top dat je die nog binnen hebt gesleept, kan je toch weer in je zak steken! Kanjer die Sky maar ze heeft ook wel een super baasje! Zo te lezen heb je lekker genoten. Nu maar even bijkomen en lekker nagenieten! tot snel lieve Saar liefs xxx Lin
  21. Hannie:
    12 september 2013