de tussenstand

7 september 2013 - Gyula, Hongarije

Hallo allemaal, Hier zijn we weer, inmiddels 2 wedstrijddagen achter de rug. Gisteren ging best goed, Sky heeft er alleen een latje afgetikt. Helaas niet goed genoeg voor een prijsje. Vandaag ging minder goed, we zijn door mijn fout gediskwalificeerd. Ik had niet in de gaten dat Sky het laatste poortje bij de slalom miste en dat vergat ik te herstellen. Verder is de sfeer in het team uitstekend en hebben we veel lol en leven we met elkaar mee. De start was donderdag avond met een intocht door het dorp vanaf het kasteel naar de sporthal, dat was heel geslaagd, het hele dorp was uitgelopen en de motorpolitie uit de omliggende dorpen was gechartered om ons te begleiden, verkeer tegen te houden etc. We voelden ons even beroemd :-) .Hoe is het verder hier? Nou we hebben een fantastische ijszaak ontdekt en zijn daar vaste klant. De mensen van het appartement willen Sky kopen, ze kwamen vandaag naar de wedstrijd kijken. Ik heb het zoontje van 9 blij gemaakt met m'n oranje trainingsjack van vorig jaar met nederand op de rug. We doen mee met de lokale lotto, kost wel 1,35 euro voor 2 rijtjes. Ook kregen we vanochtend een hongaars ontbijt voorgeschoteld en vanavond een pan soep. We worden dus goed verzorgd. In de tuin staat een walnootboom, die was ik nog niet eerder tegengekomen. Morgen de laatste wedstrijddag, dus nog 1 kans. Maandag beginnen we aan de terugreis, volgend is dit feestje waarschijnlijk in Italie. Nu lekker slapen, het is best wel vermoeiend voor ons allemaal.

1. Debby:
    7 september 2013
    klinkt echt super geniet er nog van
  2. Marlie:
    7 september 2013
    Ik ga duimen voor morgen, geniet ervan en nog effe goed uitrusten, zet um op!!!
  3. Marianne Schep:
    7 september 2013
    Geniet er maar lekker van... Lekker slapen en morgen er weer fris en fruitig tegen aan!! De prijzen zijn niet zo belangrijk, de fun des te meer...;-) succes morgen meis!!
  4. Monique:
    8 september 2013
    Lekker genieten en als ik het allemaal zo lees hebben jullie veel lol en doet Sky zijn best.Jij natuurlijk ook hoor
  5. Monique:
    8 september 2013
    leuk,als dit volgend jaar in Italie is.Marvin en ik komen jullie dan zeker aanmoedigen.
  6. Anita:
    8 september 2013
    Ik vind jullie alle drie toch al kampioenen!! Dus de rest is niet belangrijk :-). Ik hoop dat je even lekker hebt kunnen rusten voor de laatste wedstrijd dag. Veel plezier nog xxx
  7. Sjanie:
    8 september 2013
    Spannend allemaal, maar wie het laatst lacht, lacht het best!
    Heel veel succes met de laatste wedstrijd, weet zeker dat dit jullie dag gaat worden!!!!!!!
  8. Corrie eickhout:
    8 september 2013
    van hieruit: vandaag de kroon op al jullie werk!!!
    Ik heb bijna geen duimen meer over!!! Wat leuk, al die fans en hun woorden, zal jullie goed doen. Ook deze liefhebber hoopt van harte, dat deze laatste wedstrijddag een geweldige zal worden.
    Alle 3 heel veel liefs en knuffels , corrie xxx
  9. Lyda:
    8 september 2013
    Klinkt goed allemaal en heel gezellig. Laat je nog lekker verwennen en geniet nog van de tijd die je daar hebt met het team. De gezelligheid is het belangrijkste, prijzen zijn bijzaak.
  10. Carien:
    9 september 2013
    Sarah, heb al je verslagen gelezen! Geweldig! Wat leuk om dit te volgen, en wat is die Sky toch een lieverd, om jou en je vader zo te laten reizen door het Europese land!
    Genieten met volle teugen doen jullie al, een goede en vooral veilige terugreis wens ik jullie 3-en toe.
    Lieve groet,
    Carien en Piet
  11. Corrie eickhout:
    Sarah,Leo en geweldige Sky xxx
    Als jullie dit lezen, zijn jullie denk ik, al voorbij Boedapest en uit Hongarije. De wegen worden nu alleen maar beter en zal de reis sneller gaan. Fijne weg terug enne... aub voorzichtig!!! Bekijk al het moois tijdens de weg naar huis op jullie dooie gemakje. Voor daarna, welkom thuis. liefs, corrie xxx
  12. Corry:
    9 september 2013
    Klinkt geweldig leuk en gezellig allemaal en die beker had je toch geen plaats voor, geniet maar lekker dat is veel belangrijker en goede en mooie reis terug.
    Liefs
    John en Corry
  13. Corrie eickhout:
    10 september 2013
    lieverds, al een dag onderweg naar huis. Wat zullen jullie moe zijn, want je wilt dit in 2 dagen doen. nou, petje af! Wat zullen jullie veel te vertellen hebben. En wat zal ik daar van genieten.
    Hoop alleen, dat jullie onderweg niet te veel last van regen hebben, dat is erg ongezellig rijden, maar kop op en kom gezond thuis. liefs, corrie. xxx
  14. Guus:
    11 september 2013
    hoop dat jullie een goede terugreis hebben. Tot snel. guus