Nog 2 nachtjes slapen....

29 augustus 2014 - Rotterdam, Nederland

Hoi Allemaal,

Het is bijna zo ver, zondag ochtend vroeg vertrekken we richting La Bella Italia. Na een tussenstop in Oostenrijk komen we daar maandag in de middag aan. Nu druk met alles verzamelen, de laatste inkopen en zaterdag inpakken. Reuze spannend allemaal en de titel van deze blog klinkt me als Kuifje in de oren ;-))))

Jullie weten natuurlijk nog wat Agility is en naar wat voor toernooi we gaan, maar voor diegene die het niet meer helder voor de geest hebben... klik op deze link om te lezen naar wat voor toernooi we gaan http://sarahvl.reislogger.nl/toernooi-gaan.70984 en op deze om te lezen wat Agility nu ook alweer voor sport is: http://sarahvl.reislogger.nl/agility-behendigheid.70628 . Wil je er beeld bij hebben, bekijk dan de video van het NK http://sarahvl.reislogger.nl/video .

Tot volgende week!

1. Ellen:
    29 augustus 2014
    Heel veel plezier! Ik volg je op de voet. Genieten!
  2. Richard van Amen:
    29 augustus 2014
    Hoi Sarah, Ik wens je een goede reis en veel succes in Italië. Spannend ! Groet, Richard.
  3. Suzanne Dorrestein:
    Hup Sarah hup.
  4. Marja:
    29 augustus 2014
    Goede reis en heel veel succes! Ben benieuwd naar jullie verhalen.
  5. Andrea:
    29 augustus 2014
    Veel plezier jullie drietjes!
  6. Margreet van Hoorn:
    30 augustus 2014
    Wij wensen jullie veel succes in Italië en een plekje in of aan de top !
    Liefs, William en Margreet
  7. Bouke:
    Heel veel plezier.
    Geniet ervan.
    Ben al heel benieuwd naar de verhalen.
  8. Monique:
    Hoi alle 3,

Heel veel succes in Italiie.Jammer genoeg is het net iets te ver anders waren we zeker komen kijken.groetjes
  9. Heather:
    1 september 2014
    Enjoy italy and good luck !
  10. Marianne Schep:
    1 september 2014
    Hallo kanjers, goed aangekomen? Ben benieuwd naar de reis en het hotel van de overnachting..... ;-) xxx