Yes!

28 augustus 2016 - Pstruží, Tsjechië

Gisteren was de 2e wedstrijddag. Sky liep als een zonnetje, we waren weer foutloos maar ditmaal zonder haperingen. Sky had de dag ervoor goed om zich heen gekeken en bedacht zich dat ze het nu wel wist, dus ze had aandacht voor mij en het parcours, ik was zelf ook relaxed. Ik kon de nodige meters afsnijden, er zat nog meer in maar dat durfde ik niet, komt thuis wel weer met trainen. Het resulteerde in een 2e plek. Joehoe! Op naar vanmiddag, 3x is scheepsrecht. Wat ik trouwens vergeet te vertellen is dat het toernooi in een hal wordt gehouden waar normaal gesproken ijshockey wedstrijden zijn, de ijsvloer ligt er nog, daarover zijn nu houten platen en een kunststof grasmat. In tegenstelling tot buiten is het hierbinnen aangenaam koel. Goed voor mij dus. En daarnaast hebben we als team een eigen kleedkamer, best stoer. Verder is de organisatie van de Tsjechen bijna net zo rommelig als van de Italianen 2 jaar terug. Maar dat maag de pret niet drukken.

Team SkyYes! 2eTe gek!

1. Monique:
    28 augustus 2016
    Van harte gefeliciteerd. Wat super goed gedaan van jullie 2.
  2. Guus:
    28 augustus 2016
    goed bezig.mooie foto zeg.nu nog even de finaledag en dan zit het er al weer op. Sky kan vandaag toch wel winnen van dat kleine, engelse rothondje.
    Liefs,
    guus
  3. Yvonne Tulling:
    28 augustus 2016
    Van harte een heel mooi resultaat, je kan best trots zijn.
    Een hele mooie foto van jullie beiden .gr yvon en henk
  4. Linda:
    28 augustus 2016
    Wauw heel goed!! Geniet ervan. Hup team Sky!
  5. Chantal:
    28 augustus 2016
    Wauw wat goed! Gefeliciteerd! Heel veel succes nog;)
  6. Susan warnas:
    GEFELICITEERD!!!!!!!HARTSTIKKE GOED!!!!!
  7. Susan warnas:
    GEFELICITEERD!!!!!!!HARTSTIKKE GOED!!!!!
  8. John S.:
    28 augustus 2016
    Gefeliciteerd met die 2e plaats. Hartstikke goed.!!!!!!!!!

Corry & John S.
  9. Marianne Schep:
    28 augustus 2016
    Wat een fantastische prestatie. ... gefeliciteerd team Sky en wat een super mooie foto van jullie !! Xx
  10. Henk Fuchs:
    28 augustus 2016
    Sarah, oh wat ben ik trots op je. Goed gedaan meis een derde plek overall topper. Heeft pa nog wel schoenen aan nu?
  11. Suzanne Dorrestein:
    trots op jou! xs
  12. Annette van der Ent:
    28 augustus 2016
    Wat super, echt top. Ik ben trots op jullie ik wist dat jullie het in jullie hadden en nu is het er uit gekomen. Gefeliciteerd.
  13. John S.:
    29 augustus 2016
    Outstanding Performance. Hartstikke goed 3e plaats overall.
    Gefeliciteerd.
    Goede reis terug.