Met vertraging

1 september 2015 - Mespelbrunn, Duitsland

Gisteren zat niet mee, we hebben veel vertraging gehad op de 1e etappe naar huis. Verschillende ongelukken, 1 vlak voor onze neus. En als klap op de vuurpeil verdwaalden we in het donker, in de bosrijke omgeving waar we zouden overnachten. Uiteindelijk toch ons bedje gevonden. Vandaar met vertraging deze laatste update, achteraf allemaal wel lachen natuurlijk. De 3e wedstrijddag (zondag) is niet goed verlopen, het begon goed maar bij de 8e hindernis was ik de weg kwijt, met behulp van Debby in het publiek kwam ik weer op koers maar dat mocht niet meer baten voor het vervolg van het parcours, er volgde nog 2 fouten. Misschien had ik gewoon nog een keer uit m'n rolstoel moeten stuiteren net als de dag daarvoor, dat was echt een hilarisch moment en daarna liepen we een super rondje. Het was weer vreselijk warm, 39 graden in de schaduw. We hebben, net als de vorige keren een leuke tijd en veel plezier gehad. Bij leven en welzijn van Pa, ik en Sky gaat Team Sky volgend jaar op avontuur naar Tjechie. Allemaal hartstikke bedankt voor de support en we hopen dat jullie plezier hebben gehad met de verslagjes.

Tot ziens x

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Brenda W:
    1 september 2015
    Zo te horen wedstrijddagen met ups en downs. Toch mogen jullie trots zijn dat jullie het weer hebben gedaan! Verder nog een goede terugreis gewenst! Xxx
  2. Suzanne Dorrestein:
    Goede reis nog!
    xs
  3. Alexander Hinlopen:
    1 september 2015
    Was super gezellig samen met jullie! Veel gelachen
  4. Debby:
    1 september 2015
    wat balen zeg van de terug reis ik heb er meer gehoord over ongelukken helaas ook in de nacht 1 van ons team. alle ongedeerd maar auto en caravan denk ik totaal los.

ja je concentratie was een beetje op gisteren maar ik ben zo trots op jullie je doet het wel gewoon je reist er ver voor en je loopt er! ik heb genoten van jullie en oh wat hebben we gelachen met zijn alle.
    ik zal de volgend jaar als ik er bij ben even voor elk rondje uit je rolstoel laten stuiteren blondie maar eerst lachen daarna vragen gaat het hahahah.
    het was een top weekend
    bedankt team Sky voor de gezelligheid
  5. Guus:
    1 september 2015
    Bedankt voor je verhalen Sarah.leuk om ff mee te maken. Ben blij dat je niet bij die ongelukken betrokken bent geraakt. Zorg dat jullie heelhuids thuiskomen. Liefs guus
  6. Carien zuijderwijk:
    1 september 2015
    Wat een belevenis toch weer allemaal, hopenlijk vandaag een veilige terugreis verdergaat huis. En dan goed uitrusten en alles in gedachte nog eens terug beleven. Want een fantastische ervaring is het toch maar weer, en die tegenvallers horen bij de sport. Apetrots op jullie wat jullie met het hele team toch maar neerzetten! Want dat je elkaar nodig hebt is een ding wat zeker is!! Geweldig in één woord !
    Groeten ook aan je Pa en knuffel voor Sky xx
  7. Anita:
    1 september 2015
    Gelukkig inmiddels gelezen dat jullie veilig thuis zijn. Super wat jullie toch gepresteerd hebben. En als ik het zo lees heel veel plezier gehad (da's het meest belangrijke). Daar krijg je weer energie van!

Op naar de avonturen van volgend jaar!